“Tidak Aku Pec4hkan Betol2 Muka Ko”- Rosyam Nor

Buat yang mengikuti rancangan hiburan, Trek Selebriti pastinya terhibur lagi apabila pengacara rancangan berkenaan, Alif Farhan ada berkongsikan satu rakaman video iaitu rakaman pendek teaser bagi episod seterusnya.

Untuk info, rancangan Trek Selebriti ini bersiaran pada setiap Rabu manakala dapat disaksikan menerusi Astro Ria pada jam 9.30 malam.

Biarpun begitu, Alif Farhan menerusi Instagram sering mendapat perhatian peminat dan pengikut apabila dia juga sering memuat naik video teaser Trek Selebriti dimana terdapatnya segmen pr4nk. Ternyata pada kali ini, pelakon dan penyanyi Izzue Islam menjadi tetamu jemputan rancangan Trek Selebriti

Walau bagaimanapun, rata-rata peminat dan pengikut di Instagram terhibur melihat selebriti yang di pr4nk oleh Izzue Islam dimana tidak disangka-sangka penonton juga.

Ini kerana, dengan selamba Izzue Islam prank Rosyam Nor dengan jalan cerita yang mengejutkan lalu reaksi pelakon terkenal itu turut menghiburkan.

“Cvri troli punya hal, memang menempah ma*t namanya, ketaq lutut tu nak pr4nk Tailong. Ampun Tok Rosyam Nor. Korang jangan lupa layan…”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Curi troli punya hal,memang menempah maut namanya, ketaq lutut tu nak prank Tailong🤣😂 Ampun Tok @iamrosyam 🙏🏻✌🏼Korang jangan lupa layan Trek Selebriti @izzueislam bersama hos @aliffarhan_jr 🔥🔥🔥 SETIAP RABU| 9.30 PM ASTRO RIA #trekselebriti #themaskedsingermalaysia

A post shared by A L I F F A R H A N JR ™ (@aliffarhan_jr) on

Melalui perkongsian di Instagram terbabit, warganet turut memberikan komen seloroh terhadap Izzue Islam yang berani pr4nk Rosyam Nor.

“Buat hal ngan Tailong”

“Hahaha bongok lah prank ramai lagi please”

“Perghh jangan main-main dengan Tailong”

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Tidak Aku Pec4hkan Betol2 Muka Ko”- Rosyam Nor"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*