Baru Je Suaminya Aliff Aziz Keluar Penj4ra, Ini Luahan Bella Astillah “Dia Dah Terima Balasan…”

SUSULAN penyanyi Aliff Aziz dipenjara dua minggu selepas didapati bersalah mencvri dan berkelakuan tidak sennoh, ada segelintir pihak beranggapan suami kepada pelakon Bella Astillah itu tidak serik melakukan kesilapan berulang kali.

Bagaimanapun menurut Bella atau nama sebenarnya Dayang Ara Nabellah Awang Astillah, 26, hukvman itu bukan membabitkan kjadian terbaharu sebaliknya ia adalah k3s yang terjadi pada tahun lalu.

Ujar Bella, dia berasa bangga dengan suaminya yang berasal dari Singapura itu kerana tidak melarikan diri dan mengakui kesil4pan yang dilakukannya.

Aliff dijatuhkan hukvman dua minggu penj4ra atas kesalahan mencvri dan berkelakuan tidak sennoh pada tahun lalu.

“Alhamdulillah ramai yang mendoakan tapi ada juga yang kata dia buat hal lagi sedangkan itu kes lama. Saya bangga dengan dia sebab mengaku kesal4han.

“Pada saya, Aliff dah menerima bal4san di dunia dan dia pun sedang memperbaiki dirinya. Saya selalu berpesan dekat dia supaya sentiasa kena kuat. Sebagai seorang lelaki, dia kena mengaku kesilapannya.

“Dia pun tak lari daripada apa yang dah dilakukan. Kes tersebut tidak terlalu berat tapi di Singapura sangat tegas sebab itu dia kena juga jalani hukvman yang ditetapkan,” kata Bella kepada mStar.

Bella ditemui di Havoc Food Festival 3.0 yang mendapat sokongan daripada Tourism Malaysia dan Majlis Bandaraya Shah Alam diadakan di Stadium Shah Alam selama tiga hari bermula Jumaat hingga Ahad.

 

Saya selalu berpesan dekat dia supaya sentiasa kena kuat.

BELLA ASTILLAH

PELAKON

Turut hadir pada majlis perasmian Havoc 3.0 adalah Pengarah Tourism Malaysia, Datuk Dr Ammar Abd Ghapar.

Menerusi laporan mStar pada 15 September lalu, Aliff dijatuhkan hukvman penj4ra dua minggu dan denda RM1,500 ($500) selepas didapati bersalah mencvri dan berkelakuan tidak sopan di khalayak ramai dalam kejadian yang berlaku pada tahun lalu.

Selepas dua minggu menjalani hukuman tersebut, penyanyi lagu Sayang Sayang itu telah dibebaskan pada Ahad lalu.

Dalam pada itu berkongsi mengenai jualan laksa di karnival tersebut, Bella memberitahu dia tidak mempunyai sebarang rancangan untuk mengembangkan perniagaan itu pada masa depan.

Bella seronok berniaga laksa bersama adiknya, Didi Astillah di Karnival Makanan Havoc 3.0.

“Ini merupakan kali ketiga saya sertai karnival makanan Havoc. Sebenarnya saya seronok bila berniaga cuma buat masa sekarang tak ada plan nak teruskan berniaga.

“Sebab saya masih ada adik yang bersekolah dan saya tak rasa yang saya ada masa untuk fokus bisnes buat masa sekarang. Tapi kalau ada lagi karnival macam ini, saya akan turut serta,” ujarnya.

Acara yang memberi peluang kepada barisan selebriti dan peniaga tempatan menjana pendapatan selepas terjejas teruk akibat pandemik Cov1id-19 menyaksikan pengunjung yang hadir mematuhi prosedur operasi standard (SOP) yang ditetapkan.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Baru Je Suaminya Aliff Aziz Keluar Penj4ra, Ini Luahan Bella Astillah “Dia Dah Terima Balasan…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*