Adik Nadia Brian Anggap Muizz Sakitt Ment4l? Ini Sebenarnya Yg Berlaku

Susulan pendedahan suaminya, Muizz Nasruddin nekad untuk bercer4i, hantaran terkini pelakon Nadia Brian telah dibanjiri dengan pelbagai komen daripada netizen yang mengec4m tindakannya.

Tampil Pertahankan Kakak 

Teruk dikec4m dengan tduhan-tduhan tersebut, seorang wanita yang menggunakan akaun @lydiabrian dipercayai adik kepada Nadia tampil mempertahankan kakaknya. Menurut Lydia, dia beranggapan abang iparnya itu seperti mempunyai masalah men4l apabila hanya pandai berlakon untuk meraih simpati orang ramai.

Anggap Muizz Alami Masalah Ment4al

Malah dakwanya, tindakan Muizz mendedahkan isu yang terjadi pada umum telah membuatkan karier dan kehidupan Nadia terganggu selain menyifatkannya sebagai tidak normal.

Menjengah ke hantaran Lydia, adk pelakon ini turut menasihati netizen untuk tidak melemparkan tduhan yang tidak berasas selain tidak mencampuri urusan keluarga mereka.

Terdahulu, Muizz mendedahkan dia mempunyai bukti yang kukuh bahawa isterinya telah berlaku cur4ng selain mend4kwa Nadia pernah menginap berdua bersama lelaki selama dua malam. Ahli perniagaan ini turut menyatakan kes ini telah diserahkan kepada poli1s untuk membuat s1iasatan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : Murai.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Adik Nadia Brian Anggap Muizz Sakitt Ment4l? Ini Sebenarnya Yg Berlaku"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*