“Ya Allah jauhilah dia dari wab4k penyak1t” – Aaron Aziz

PELAKON Datuk Aaron Aziz meluahkan rasa sedih untuk melepaskan anak sulungnya iaitu Danish Anaqi, 16 untuk terbang ke Jepun bagi menyambung pelajarannya selama tiga tahun.

Biarpun berasa hati berat, Aaron atau Aaron Mustapha Aziz, 44, meletakkan kepercayaan dan keyakinan pada Allah supaya melindungi anak lelakinya.

“TabarakAllah Ya Allah engkau la sebaik-baiknya penjaga untuk anakku @danishanaqiaaron. Saya tinggalkan dia di tanganMu Ya Allah.

 

Permudahkan segala urusan mereka, beri mereka ketenangan dalam pelajaran dan agama.

AARON AZIZ

PELAKON

“Lindungi dia dan semua pelajar daripada bah4ya yang dapat dilihat dan tidak dilihat. Berat hati ini melihat anak sulungku ke luar negara untuk tiga tahun di Jepun,” kata Aaron.

Aaron turut memaklumkan, Danish mengambil kursus pra diploma dalam jurusan Politik Global di sebuah kolej di negara itu.

Pelakon filem KL G4ngster itu berkongsi foto dan video ketika dia menghantar anaknya di sebuah lapangan terbang menerusi laman Instagram miliknya pada Ahad.

Menerusi video yang dikongsi, Aaron berdoa agar segala urusan Danish dipermudahkan dan berharap anaknya dapat melakukan yang terbaik.

Aaron memuat naik video ketika menghantar anaknya di lapangan terbang.

“Ya Allah, lindungilah anakku dan semua pelajar. Permudahkan segala urusan mereka, beri mereka ketenangan dalam pelajaran dan agama. Kelilingilah mereka dengan kasih sayang dan orang baik-baik.

“Perliharalah dia dari kezal1iman manusia, mal4petaka, benc4na, penyak1t wab4k dan juga ganggvan sya1tan serta j1n. Jaga diri abang, daddy loves you. Do your best in college, bye sayang and all the best, ” ujarnya.

Selain Danish, Aaron juga mempunyai dua orang cahaya mata perempuan iaitu Dwi Ariana, 14, Dahlia Arissa, 10.

Aaron mendirikan rumah tangga dengan Datin Diyana Halik pada 2003.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: MSTAR

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Ya Allah jauhilah dia dari wab4k penyak1t” – Aaron Aziz"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*