Tul4r Gambar Bersama Svspek Mac4u S4am, Ini Penjelasan Chacha Maembong Buat Ramai Terkejut

KUALA LUMPUR – Sind1ket Mac4u Sc4m di Malaysia yang did4kwa menggunakan populariti artis untuk menjalankan kegiatan ‘mencuci’ duit har4m melalui pelbagai usaha sama dan perniagaan sah kini mula memberi temp1as kepada golongan selebriti.

Kini timbul dakw4an kononnya pelakon, Chacha Maembong juga memperolehi dana perniagaan dari individu berstatus ‘Datuk’ yang sedang dis1asat oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasu4h Malaysia.

“Saya diberitahu ada beberapa individu di media sosial telah mengeluarkan kenyataan f1nah dan tidak benar terhadap saya.

“Dikatakan saya memulakan perniagaannya daripada individu bergelar Datuk dan saya terlibat dalam aktiviti mac4u sc4m dan juga perjud1an online. Saya menafikan sekeras-kerasnya fitnah dan kenyataan p4lsu itu.

 

 

“Sebelum pemboc0ran Mac4u Sc4m, saya tidak mengenali Datuk itu dan tidak pernah berhubung dengan dia,” tulisnya di Instagram.

Mengenai gambarnya yang kini bersama beberapa individu yang sedang dis1asat SPRM atas tudvhan pengubahan wang har4m dipercayai di sebuah kelab malam, Chacha berkata, gambar itu diambil sekitar tiga tahun lalu dan hubungan mereka sekadar kenalan sahaja.

Jelas Chacha produk keluaran dan perniagaannya itu tiada kaitan dengan k3s tersebut dan ia merupakan merupakan kerjasama dengan sebuah syarikat ternama di Malaysia serta Asia.

“Saya juga ingin mengesahkan bahawa gambar yang tul4r di media sosial itu diambil sekitar Januari 2017 dan ketika pertama kali saya bertemu dengan ‘Datin’ itu sebagai kenalan dan bukan sebagai rakan karib.

“Saya juga ingin menegaskan bahawa sumber dana perniagaan saya merupakan hasil titik peluh saya. Ia tiada kaitan dengan penglibatan dana atau modal dari sumber lain,” katanya.

Sementara itu, Chacha berharap pihak berkenaan berhenti menyebarkan f1tnah dan kenyataan tidak benar mengenai perniagaannya serta membuat permohonan maaf secara bertulis kepadanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: MalaysiaGazette

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Tul4r Gambar Bersama Svspek Mac4u S4am, Ini Penjelasan Chacha Maembong Buat Ramai Terkejut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*