‘Jantvng Ibu Dah Dr0p..’ – Ibu Muda Sarat Ham1l ‘Pergi’ Bersama Bayi Dalam Kandvngan

Benarlah orang kata, setiap wanita yang bergelar seorang ibu pasti merasai detik-detik yang tidak dapat dilupakan menanti kehadiran cahaya mata sehingga terp4ksa bert4rung ny4wa melah1rkan anak tercinta.

Tetapi kali ini lain pula kisahnya apabila seorang ibu muda yang dikenali dengan nama Shamira Roslan dijemput Ilahi ketika sedang sar4t meng4ndung anak keduanya.

Arw4h kritik4l

Menerusi perkongsian Shuhada Fazli di Facebook, sepupunya (Shamira Roslan) mengalami masalah ses4k nafas dipercayai disebabkan j4ngkitan kum4n. Berikutan daripada masal4h kesihatan yang dialami si ibu, anak kecil yang berada dalam kandvingan tersebut tidak dapat diselamatkan dan disahkan meningg4l dunia.

Namun siapa sangka, tidak lama selepas itu, si ibu yang berada dalam keadaan kritik4l pula dijemput Ilahi. Difahamkan, arw4h Shamira Roslan telah meningg4lkan seorang suami dan seorang anak lelaki berusia 4 tahun.

Sungguh besar pengorb4nan ibu

Al-fatihah

Pemergian Shamira Roslan telah meningg4lkan kesan terhadap ramai orang terutamanya ahli keluarga, saudara-mara dan kenalan rapat. Mereka tidak putus-putus menitipkan doa dan berharap agar suami dan anak arw4h dapat menerima ujian ini dengan hati yang terbuka. Mereka turut mengucapkan salam takziah buat keluarga arw4h.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: Shuhada Fazli, via Ohbulan

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Jantvng Ibu Dah Dr0p..’ – Ibu Muda Sarat Ham1l ‘Pergi’ Bersama Bayi Dalam Kandvngan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*