“penampakkan baby bump” – Video Tiktok Ain Edruce & suami raih perhatian

Siapa sahaja yang tidak terhibur dengan gelagat lucu pelakon dan pengacara, Ain Edruce apabila ada-ada sahaja perangainya yang sporting terhadap umum sehingga acap kali juga dia tul4r dan menjadi bualan hangat dilaman sosial.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My new year is complete ❤️ 🛥🛥🛥

A post shared by NURULAIN BT EDRUCE (@ainedruce) on

Malah terbaharu juga, satu posting yang dilakukan Ain Edruce menerusi laman sosial Instagram dimana dia memuat naik satu rakaman video Tiktok membuatkan dia sekali lagi mendapat perhatian pengikut dan para selebriti.

Ini kerana, dia sempat menari disisi suaminya, Amirul dengan gaya yang menghiburkan orang ramai sehingga video yang dimuat naik ini meraih ribuan tontonan dalam masa yang sekejap.

Sementara itu, diruangan kapsyen pula pelakon dan pengacara terkenal ini memberitahu bahawa suaminya ini sering masak untuknya dan perkara itu membuatkan dia meluahkan rasa sayang.

“Abang jagoh saya ni asek masak je untuk saya. Love you @Amirul_Hafizz” tulisnya sambil berseloroh diruangan kapsyen.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Abang jagoh saya ni asek masak je utk saya.. ❤️ you @amirul_hafizz . Yang problem nya laki kat baju mirul tu x nak senyum.. jeles lah tu 🙄 @hafizh_syahrin .

A post shared by NURULAIN BT EDRUCE (@ainedruce) on

Diruangan komen pula rakan selebriti seperti Wany Hasrita dan Janna Nick antara yang turut terhibur selepas melihat gelagat Ain Edruce menerusi video Tiktok berkenaan.

“Aku ulang banyak kali ye”

Menerusi perkongsian berkenaan bagaimanapun, rata-rata meninggalkan reaksi seperti melihat baby bump selebriti ini apabila sebelum ini juga perkara berkenaan pernah dijawab olehnya menerusi temubual di rancangan Melodi.

“Aihh da ada baby bump…”

“Kak Ain macam perut tu…”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“penampakkan baby bump” – Video Tiktok Ain Edruce & suami raih perhatian"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*