Baru Je Hampir 2 Bulan Nikah, Sekali Mira Filzah Dedah Itu Bukan Yang Sebenar Apa Yang Dirancang Berlaku

Semenjak Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dilaksanakan, ramai pasangan yang gusar tentang perancangan mereka untuk mendirikan rumahtangga.

Ada yang terpaksa membatalkan ataupun menunda ekoran tidak mahu menjadi punca penul4ran wab4k COV1D-19 yang sedang mel4nda seluruh negara ketika ini.

Tetapi lain pula bagi pelakon dan pengacara Mira Filzah yang mempercepatkan majlis pernikahan serta persandingannya bersama dengan jejaka pilihan hati Wan Emir Astar.

Menurut Mira menerusi laman Instagram Story miliknya, beliau sepatutnya diijabkabulkan pada hari Rabu, 21 Oktober.

Namun, susulan beberapa faktor, mereka terpaksa mempercepatkan majlis tersebut kepada 3 September 2020 selain masih bersyukur dengan ketentuan Ilahi.

“21/10/2020 was actual date of Nikah. And somehow because of this and that, tarikh nikah dipercepatkan pada 3/9/2020. Indeed, Allah is the best of planners,” tulisnya

Dalam hantaran yang sama, Mira turut memanjatkan kesyukuran kepada yang Esa selain berkongsi sepotong ayat Al-Quran.

MYARTIS.COM | MYARTIS | MY | ARTIS: ALHAMDULILLAH - MIRA FILZAH AKHIRNYA  BERGELAR ISTERI WAN EMIR ASTAR

Apa-apa pun, masih belum terlambat untuk slamber media mengucapkan tahniah buat Mira dan semoga perkahwinan yang dibina akan kekal hingga ke syurga..

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : HOTFM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Baru Je Hampir 2 Bulan Nikah, Sekali Mira Filzah Dedah Itu Bukan Yang Sebenar Apa Yang Dirancang Berlaku"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*