Pemain Bola Ditudvh ‘Check In’ Hotel Dengan Kekasih, Netizen Cuba Buat Tekaan Sendiri

Semenjak banyak tempat sudah diarahkan untuk melaksanakan tempoh Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB), maka ramai la yang terpaksa duduk di rumah dan tidak dapat pergi bercuti.

Pada 25 Oktober, sedikit kecoh di Twitter apabila ada seorang pengguna yang juga merupakan salah seorang wartawan diberitahu tentang aktiviti seorang pemain bola dengan kekasihnya yang juga selebriti tempatan.

Tetapi apabila disemak semula pada 26 Oktober, posting berkenaan sudah dipad4m semula mungkin atas faktor-faktor yang tertentu.

Melalui posting berkenaan, ada netizen yang dengan selamba terus menuduh seorang pemain bola sepak dari selatan yang sebelum ini kisah cintanya bersama dengan pasangannya itu hangat diperkatakan oleh pihak media sendiri.

Jika dilihat pada media sosial mereka berdua, memang ada menunjukkan mereka berada di lokasi yang seakan-akan sama.

Dalam masa yang sama, pemain bola sepak berkenaan juga dilihat memuat naik story di Instagram menunjukkan sedang menjalani latihan di padang bola.

Boleh jadi sebenarnya mereka tidak bercuti berdua sahaja, mungkin ada orang lain tetapi tidak ditunjukkan di dalam gambar.

Ruangan komen selebriti berkenaan dihujani dengan beberapa komen kurang sopan daripada netizen yang terus menuduh sembarangan.

Diharapkan netizen juga boleh bawa bertenang dan jangan terus membuat spekVlasi sendiri berkenaan isu tersebut.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: HOTFM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Pemain Bola Ditudvh ‘Check In’ Hotel Dengan Kekasih, Netizen Cuba Buat Tekaan Sendiri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*