“Jodoh Baru?” Bunga Citra Lestari Akhirnya Luah Rasa Bahagia

Kuala Lumpur: Niat penyanyi dan pelakon popular Indonesia, Bunga Citra Lestari berkongsi rasa bahagia apabila lagu Mengh4pus Jejakmu kerjasamanya dengan Ariel Noah dicalonkan dalam Anugerah Muzik Indonesia (AMI) 2020 disalahertikan pengikutnya di Instagram apabila ramai mahu menjodohkannya dengan bekas kekasih Luna Maya itu.

Dalam hantaran itu, Bunga atau BCL meluahkan kegembiraannya apabila karya hasil kerja kerasnya itu dicalonkan dalam kategori Karya Produksi Kolaborasi Terbaik AMI 2020. 

“Belasan tahun di industri muzik, ini adalah kali pertama aku mula memberanikan diri bertindak menjadi produser bersama Ariel Noah. Dan, gembira sekali rasanya ketika tahu kalau lagu ini dicalonkan sebagai Karya Produksi Kolaborasi Terbaik AMI 2020,” tulisnya.

Di samping ucapan tahniah, turut dilontarkan ribuan ucapan supaya isteri Allahyrham pelakon Malaysia, Ashraf Sinclair itu akan disatukan dengan Ariel sebagai pasangan.

“Cocok. Semoga cepat bernikah sama Ariel,” itu antara komen yang ditulis netizen di ruangan komen. 

“Cocok kalau jadi suami isteri,” tulis satu komen yang lain. 

Muzik video Mengh4pus Jejakmu versi ini dilancarkan di YouTube pada 14 Februari lalu dan sehingga kini sudah mencatat lebih 67 juta tontonan.

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : Harina Metro

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Jodoh Baru?” Bunga Citra Lestari Akhirnya Luah Rasa Bahagia"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*