Johnny Depp Kalah Sam4n Akhbar, Laporan ‘Kaki Pukvl Isteri’ Benar

Aktor Johnny Depp dilaporkan kalah dalam tuntutan s4man terhadap akhbar The Sun yang did4kwa memf1tnahnya dalam salah satu artikel yang dikeluarkan berhubung keker4san yang dibuat terhadap mantan isterinya, Amber Heard.

Keputusan itu dibuat Hakim Andrew Nicol dari Mahkamah Tinggi UK selepas kes diperdengarkan sejak awal tahun ini.

Depp memfailkan sam4n dengan menamakan eksekutif editor The Sun, Dan Wootton dan akhbar itu yang melabelnya sebagai kaki pukvl dalam sebuah artikel.

Bintang Pirates Of The Caribbean itu did4kwa melakukan keker4san terhadap Heard termasuk memukul sepanjang mereka berkahwin sehingga membuat aktres tersebut ced3ra dan travma.

Nicol kemudian memutuskan apa yang dilaporkan akhbar tersebut adalah benar dan dengan bukti yang cukup membolehkan beliau membantah dakw4an dan s4man yang dibuat Depp.

“Saya mencapai konklvsi dengan bukti dan 14 ins1den yang dibawa kepada kami dan keputusan ini pun dibuat,” putus Nicol seperti dilaporkan oleh CNN, semalam.

Sepanjang perbicaraan berlangsung, Depp antaranya meng4ku mempunyai masalah kecandvan d*dah dan alk0hol, namun memb4ntah dirinya sebagai seorang kaki pukvl seperti yang did4kwa akhbar tersebut.

Heard dalam satu perakuan bertulis mengatakan Depp meng4ncam untuk membunvhnya.

“Dalam kebanyakan ins1den, saya terlalu takvt dia akan membunvh saya. Dia selalu kehilangan kawalan diri dan banyak kali mengvgut untuk membunvh saya,” tulisnya.

Sementara itu,The Sun dalam pembel4annya mengatakan telah lebih 20 tahun menyokong kempen menghentikan kekeras4n domistik yang berlaku dan m4ngsa tidak harus berdiam diri.

Kredit Foto: Getty Images

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Johnny Depp Kalah Sam4n Akhbar, Laporan ‘Kaki Pukvl Isteri’ Benar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*