Awal Ashaari Did4kwa Sebar F!tnah Terhadap Sebuah Syarikat Perabot, Ini Tindakan Syarikat Perabot Itu Kepada Awal

PENGACARA terkenal Awal Ashaari did4kwa menyebarkan f1tnah terhadap sebuah syarikat hiasan dalaman dan perabot iaitu Naz Carpentry menerusi Instagram miliknya baru-baru ini.

Menurut Pengasas Naz Carpentry, Azrianna Alyssa, Awal did4kwa membuat kenyataan berniat jahat untuk mer0sakkan imej, jenama dan reputasi syarikatnya.

“Pihak Naz Carpentry tidak menjawab pertanyaan media tiga minggu lepas kerana kami tidak mempunyai persediaan secara profesional dan tidak mahu membuat kenyataan yang salah.

“Kami perlu mengatasi persepsi negatif ini dengan berkongsi kisah sebenar berdasarkan fakta kepada khalayak ramai dan golongan sasaran bagi membantu pemulihan ekonomi syarikat,” katanya.

 

Kami perlu mengatasi persepsi negatif ini dengan berkongsi kisah sebenar berdasarkan fakta.

AZRIANNA ALYSSA

PENGASAS NAZ CARPENTRY

Azrianna berkata demikian menerusi kenyataan yang diedarkan firma Saiful Ridzuan Public Relations and Communications (Saiful Ridzuan) pada Khamis.

Selain itu Azrianna juga berkata publisiti negatif yang diterima beliau dan organisasinya adalah anc4man perniagaan yang serius kerana berpotensi meros4kkan reputasi secara kekal dan, boleh mempengaruhi nilai perniagaan dan nilai pasaran syarikat.

Awal did4kwa bakal berdepan dengan tindakan undang-undang.

Sebelum ini, Awal dilaporkan memuat naik beberapa posting di Instastory yang mend4kwa pemilik dan syarikat hiasan dalaman tersebut tidak memberi kerjasama dengan baik.

Pengacara itu juga meluahkan rasa tidak puas hati dan tertipu dengan syarikat hiasan dalaman itu.

Dalam pada itu menurut kenyataan itu lagi, Awal Ashaari berpotensi besar berhadapan g4nti rugi yang tinggi sekiranya pihak mereka dapat membuktikan catatan dan posting pengacar tersebut berniat j4hat untuk meros4kkan imej, jenama dan reputasi Naz Carpentry.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: mStar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Awal Ashaari Did4kwa Sebar F!tnah Terhadap Sebuah Syarikat Perabot, Ini Tindakan Syarikat Perabot Itu Kepada Awal"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*