Usahawan Kosmetik Pandu Ford Mustang Dit4han Polis Kerana Barang Terlar4ng

Media sosial hari ini sedang berteka-teki siapakah usahawan kosmetik yang bergelar Datuk Seri ditahn polis kerana d4daah. Difahamkan usahawan didedahkan identitinya dithan bersama lima rakannya yang selepas disy4ki terbabit dengan sind1ket penyelvdupan ddah meth4mph3tami1ne rentas negara.

Menurut laporan dari Harian Metro, dua serbvan telah dibuat oleh pihak polis di sekitar Taman Serdang Perdana, Seri Kembangan, Serdang, Selangor, Selasa lalu.

Timbalan Ketua Polis Selangor Datuk Arjunaidi Mohamed berkata dalam serrbvan pertama, polis menangkap dua beradik lelaki warga tempatan berumur 25 tahun dan 31 tahun yang menaiki sebuah kereta Ford Mustang di tepi jalan di lokasi terbabit.

Gambar Sekadar Hiasan

Polis berjaya merampa4s 120 bungkusan teh cina mengandungi bahan disy4ki ddah meth4mphet4m1ine dengan anggaran berat 126.85 kilogram dan nilai ramp4san dianggarkan bernilai RM5 juta, yang berada di dalam kereta saspek.

Kereta Ford Mustang yang dipandu turut diramp4s yang didaftarkan di atas nama isteri kepada susp3k kedua. Dalam kenyataan itu menyebut,  setelah dis1asat gelaran ‘Datuk Seri’ usahawan itu berkemungkinan tidak sah.

Sehingga artikel ini ditulis, masih tidak dapat diketahui siapakan usahawan kosmetik tersebut.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : murai.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Usahawan Kosmetik Pandu Ford Mustang Dit4han Polis Kerana Barang Terlar4ng"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*