Sebelum menang Pelakon Filem Wanita Terbaik, Mawar Terima Sesuatu Yg Mengeejutkan

Di malam Anugerah Bintang Popular Berita Harian ke-33 (ABPBH33) semalam, penyanyi dan komposer Haqiem Rusli dinobat sebagai Bintang Paling Popular dengan undian lebih 22 juta daripada peminat.

Turut mendapat tumpuan adalah Mawar Rashid yang merangkul anugerah Pelakon Filem Wanita Terbaik. Selaku tulang belakang, suami meluahkan rasa bangga melihat pencapaian isteri dalam bidang seni.

Bangun pagi, rasa sebak

PELAKON FILEM WANITA POPULAR ABPBH33

2 minggu lepas, Abg mimpi Anje naik stage pegang award. Abg bangun pagi, rasa sebak. Abg sebak cos I know your ups and downs dalam industry seni. Allah Swt is fair and today is your day. Alhamdulillah.

Congratulations my wife. Keep going…keep doing things that you love. Keep inspiring people out there. Jadi lah manusia yang sentiasa memberi manfaat pada orang lain. My support towards your career will never end. Love you my Lady @mawarashid.

Last but not least thank you so much Team @mawarnizers, @mawarosehq and family yang non stop vote Mawar. Rejeki indah dari Allah Swt. Dia yang mengizinkannya. Syukur Alhamdulillah.

Di Instagram, Raden Ahmad Faizal atau lebih dikenali sebagai Raf meluahkan rasa sebak dengan kejayaan yang dirangkul isteri. Menurutnya, dua minggu sebelum majlis anugerah dia bermimpi si isteri naik ke pentas mengambil trofi.

Malah, setiap kali terkenangkan majlis Anugerah Bintang Popular Raf akan mengalirkan air mata.

Suami yang sentiasa di sisi Mawar

Di ruangan komen, orang ramai mengucapkan tahniah di atas kemenangan Mawar. Mereka berpendapat, sikap merendah diri yang ditunjukkan Mawar berjaya memikat hati para peminat.

Sumber: Raden Ahmad Faizal

Rata-rata netizan agak terpinga-pinga dengan keputusan ABPH semalam

“Tk faham arh…Mawar ni berlakon filem apa Terpinga2 bila disebut nama semlm. Mawar Rashid tu menang pelakon Filem wanita popular wei..Dia berlakon filem apa tu….hmmm..ada eh?? lagi ramai pelakon filem yg gempak…..mawar jugak ke yg menang!!!! oh ya…dia menang pun melalui undian peminat tegar yg sokong dia…ramai peminat dia ni…tak putus2 mereka semua undi katanya..only win populariti je..slalu nmpk act in drama2..but not filem..rezeki anak dlm perut dia tu sbb tiba2 tak.pernah berlakon filem bole menang sey.. kategori paling kelakar ooi!! Rasanya salah katogori ni…if Tik Tok rasa nya she famous..

“Betul lah kot orang kata rezeki anak. Orang tak tau pun hang berlakon filem apa, tiba2 hang menang Pelakon Filem Wanita Popular

” Tu la korg. Asyik layan astro jer. Tv 3. Tgok cerita alam ghaib. Box opis la mawar blakon. Dengki xabis2. Tahniah mawar n bby hehehehehehe #pembaris

Dalama pada itu Shaheizy Sam mohon maaf, mengaku cuai bawa vape di leher ketika siaran langsung – “Tiada niat promosi… apa yang tergantung ini keperluan saya”

PELAKON Shaheizy Sam tampil membuat permohonan maaf selepas menerima kec4man netizen dan tegvran daripada pengendali akaun Facebook Public Health Malaysia (PHM) kerana menggantung rokk elektr0nik atau v4pe di leher ketika menyampaikan anugerah bagi kategori Artis Baharu Popular di Anugerah Bintang Popular ke-33 (ABPBH33), malam Jumaat.

Dalam hal ini, Shaheizy mengakui kecuaian diri apabila terlalu fokus untuk memberikan yang terbaik sehingga terlupa menanggalkan alat elektron1k itu sebelum naik ke pentas.

“Hari ini saya sedar ramai bising di sosial media apa yang jadi di ABPBH semalam. Saya nak minta ampun dan maaf terutamanya ABPBH, TV3 di atas kecu4ian saya.

“Kelalaian saya, tak ada orang lain yang salah memang diri saya salah, terus terang saya cakap dalam keadaan sangat nervous di belakang pentas yang lengang tanpa orang.

“Saya hanya nak fokus untuk buat terbaik dalam program ini dan sampai saya terlupa apa ada pada diri saya dan apa saya bawa atas pentas,” katanya menerusi Instagram pada Sabtu.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : http://trendingsangat.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Sebelum menang Pelakon Filem Wanita Terbaik, Mawar Terima Sesuatu Yg Mengeejutkan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*