“Ko Yang Mer0yan!”

Baru-baru ini, di media sosial kecoh apabila pengacara Gegar Vaganza 7 (GV7), Nabil Ahmad dikatakan sengaja memerrli selebriti yang juga hos, Azwan Hj Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA secara terbuka ketika mengacarakan program itu Ahad lalu.

Tidak Mempunyai Masalah

Biarpun begitu, segalanya telah pun selesai apabila Diva AA mendedahkan dia tidak mempunyai masalah dengan Nabil dan tidak terkesan dengan perl1an tersebut biarpun ramai yang ternanti-nantikan apakah yang akan terjadi ketika pertemuan mereka secara langsung di rancangan MeleTOP.

“Settled! Alhamdulillah! Yang penting Divo @nabilzira & Diva AA cemolot macam tak ada benda! Ko yang mer0yan! #WhyBotherX3” tulis Diva AA di laman Instagram nya

Jelasnya lagi ketika diundang menjadi tetamu rancangan itu, dia menganggap tiada lagi isu diantara mereka kerana sudah lama berdamai sejak isu sebelum ini.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MeleTOP (@meletop)

Terdahulu ketika bersiaran langsung, Nabil dikatakan telah memerli Diva AA apabila mengeluarkan ayat berkaitan ‘selfie stick’ kononnya merujuk kepada pengacara ini sekaligus membuatkan ramai yang mengec4m tindakan Nabil yang dianggap seperti tidak professional. Malah netizen turut menuntut pengacara itu untuk membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Diva AA.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MeleTOP (@meletop)

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : murai.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Ko Yang Mer0yan!”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*