Seorang Kanak2 Tpaksa Men4han S4kit Selama 10Minit

MANJUNG: Seorang kanak-kanak perempuan terpksa men4han sak1t selama 10 minit sebelum anggota b0mba berjaya mengeluarkan tangannya yang tersep1t di mes1n treadmill (alat senaman berjalan kaki) di rumahnya di Batv 14, Lekir, dekat sini.

Menerusi kenyataan jurucakap Jabatan B0mba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Perak pada Sabtu, difahamkan kanak-kanak perempuan berusia sekitar sembilan tahun itu bermain bersama-sama adik beradiknya sebelum sebiji b0la termasuk di bawah mes1n tersebut.

Ujarnya, mngsa cuba mengambil bola itu bagaimanapun, dipercayai seorang daripada mereka secara tldak sengaja tertek4n suis yang menyebabkan mes1n itu bergerak lalu tangan mngsa tersep1t.

“Pihak kami menerima panggilan berhubung kejadian itu pada jam 12.54 tengahari sebelum anggota dari Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Sitiawan bergeg4s ke lokasi.

“Bomba mengeluarkan tangan mngsa yang tersep1t menggunakan “paratech t0ol” dan pemvtar skru bagi mereg4ngkan pvtaran mes1n itu.

“Mngsa mengalami Iuka ringan di tangan dan anggota bomba turut menasihatkan ibu bapanya untuk menghantar mngsa ke h0spital untuk rwatan lanjut,”katanya.

0perasi t4mat sepenuhnya pada jam 1.38 tengahari.

Sumber: inforoadbl0ck.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber:https://dbongkar.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Seorang Kanak2 Tpaksa Men4han S4kit Selama 10Minit"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*