Driver ambulans ini dijemput ilahi ketika sempurnakan tugasnya. Punca permergiannya didedahkan

Pandemik Cov1d-19 yang mel4nda negara ketika ini sememangnya amat membimbangkan. Lebih-lebih lagi dengan kehadiran gelombang ketiga yang lebih ‘menggla’ sehingga kes positif harian mencecah empat angka.

Sudah pasti petugas barisan hadapan mengalami kepenatan yang berganda memandangkan perlu kembali mengawal penularan ini daripada terus merebak.

Namun, siapa sangka, dalam kekalutan mereka memberikan perkhidmatan yang terbaik, ada di antara mereka ‘gugur’ ketika sedang bertugas.

Menerusi satu perkongsian tular di media sosial pagi tadi, seorang petugas kesihatan yang juga pemandu ambulans telah rebah dan meninggl dunia.

M4ngsa, Ahmad Zamri Sulaiman, 54 meninggl dunia dipercayai kerana terlampau penat selepas menghantar pesak1it Covi1d-19 ke hospital.

Namun begitu, belum ada sebarang kesahihan berkenaan berita tersebut dan hanya tular di media sosial. Walau bagaimanapun, perkara tersebut pastinya mendukacitakan kerana seorang pentugas barisan hadapan telah tumbang ketika khidmatnya masih diperlukan.

Sehubungan dengan itu, rata-rata warganet telah meninggalkan komen diruangan Facebook sumber dengan menitipkan salam takziah buat ahli keluarga mangsa dan mendoakan roh frontliners tersebut ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: Viral Perak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Driver ambulans ini dijemput ilahi ketika sempurnakan tugasnya. Punca permergiannya didedahkan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*