“Apa Dah Jadi?” Tangan Hawa Rizwana Jadi Buah Mulut Netzien

Pengacara dan pembaca berita, Hawa Rizwana bukanlah nama yang asing lagi dalam dunia hiburan tanah air apatah lagi sejak wajahnya yang tular di media sosial kerana memiliki iras dengan selebriti popular, Neelofa.

Walau bagaimanapun, personaliti TV3 ini yang turut aktif dalam aktiviti berbasikal juga semakin menjadi perhatian ramai malah menerusi laman Instagram dia juga diikuti ribuan followers dimana kini telah mencecah lebih 625 ribu

Baru-baru ini, namanya menjadi sebutan ramai peminat dan pengikut di laman sosial tersebut juga apabila dia ada berkongsikan keputusannya yang cemerlang.

Difahamkan, Hawa Rizwana yang bergelar seorang penyampai berita ini dalam pada masa yang sama turut melanjutkan pelajaran di peringkat Sarjana Komunikasi Massa.

Ternyata, meskipun sibuk dengan kerja tetapi gadis berusia 25 tahun ini berhasil mendapatkan keputusan yang cemerlang lalu berkongsikan berita gembira itu kepada umum.

Menerusi posting, Hawa turut meluahkan rasa syukurnya dan ternyata juga ia mencetuskan inspirasi buat para gadis diluar sana disamping ada juga yang meninggalkan komen memuji Hawa Rizwana.

“Tahniah…”

“Congrats Kak Hawa, it’s inspired me very well… hope I can make it too. Amin…”

“Tengah buat Master rupanya. Dean list pula tu. Beauty with brain”

Terbaru Hawa Kongsi Foto Tarik Perhatian Ramai

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by HAWA RIZWANA REDZUAN (@hawarizwana)

KOMEN NETIZEN :

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Apa Dah Jadi?” Tangan Hawa Rizwana Jadi Buah Mulut Netzien"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*