Wanita Ini Dikec4m Kata Anak Fattah, Fazura Sumbiing

Usia anak sulung mereka sudah mencecah dua bulan, bagaimanapun pasangan pelakon popular Nur Fazura dan Fattah Amin mengambil keputusan untuk tidak lagi mendedahkan wajah puteri mereka kepada umum.

Bagaimanapun, menerusi ruangan komen Facebook oleh sebuah portal hiburan, seorang wanita melemparkan kata-kata h1naan terhadap anak pasangan itu seolah kurang senang dengan keputusan pasangan tersebut.

Wanita tersebut mendakwa anak pasangan itu sumb1ing dan disebabkan itu mereka belum bersedia untuk dedahkan wajah kepada umum.

Seperti sudah dijangka, kenyataan wanita itu mengundang kec4man netizen yang kurang senang dengan penghinaan tersebut. Netizen berkata jika tiada perkara baik diperkatakan lebih baik berdiam diri.

Malah, netizen turut mengatakan bagaimana perasaan anak-anak wanita tersebut jika mengetahui ibu mereka melemp4rkan komen sedemikian rupa terhadap orang lain.

Dalam pada itu, ada yang mengingatkan bahawa tindakan wanita berkenaan merupakan body shaming dan boleh dikenakan tindakan undang-undang.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : https://www.rotikaya.com/wanita-ini-dikecam-hina-anak-fattah-fazura-sumbing/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Wanita Ini Dikec4m Kata Anak Fattah, Fazura Sumbiing"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*