Isteri Aliff Syukri ku4rantin selepas adik positif C0vld-19 – “Jangan kaitkan saya dengan kluster tertentu”

ISTERI kepada usahawan terkenal Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Datin Seri Nur Shahida kini menjalani kuar4ntin di rumah selepas adik lelakinya disahkan positif C0v1d-19.

Menurut Shahida, dia ada bertemu dengan adiknya iaitu Shaiful Rashid dan isteri, Ainil Ameera yang bertugas sebagai jururaw4t dua hari sebelum mereka disahkan dijangk1ti wab4k tersebut.

Biarpun keputusan ujian saringan negat1f, Shahida tetap mengambil langkah berjaga-jaga kerana tidak mahu melibatkan suami dan anak-anaknya.

Shahida kongsi video ketika dia lakukan ujian saringan.

“Saya sekarang tengah menjalani kuarant1n di rumah memandangkan adik saya dan isterinya posit1f Cov1d-19. Isterinya seorang jururaw4t dan mendapat jangk1tan daripada pesak1t yang diraw4t.

“Alhamdulillah dah dua kali saya sw4b test dan kedua-dua keputusan negat1f. Hanya saya seorang yang diku4rantin kerana saya sahaja kontak rapat berjumpa dengan adik dan isterinya.

“Suami dan anak-anak saya tidak berjumpa mereka. Saya jumpa mereka pada Sabtu lalu dan mereka disahkan positif pada Isnin,” katanya.

 

Walaupun sedih tengok anak-anak menangis tapi keselamatan mereka lebih penting.

NUR SHAHIDA

ISTERI ALIFF SYUKRI

Shahida yang juga bekas penyanyi nasyid berkongsi perkara tersebut dengan memuat naik video ketika dia melakukan ujian saringan di Instagram miliknya pada Jumaat.

Dalam pada itu, Shahida yang juga seorang usahawan berkata tujuan dia berkongsi perkara itu kerana tidak mahu mana-mana pihak membuat spekvlasi mengaitkan dirinya dengan kluster tertentu.

“Saya maklumkan kerana tidak mahu ada mana-mana pihak yang mengambil kesempatan cuba mengaitkan saya menvduh menjadi kluster tertentu.

Shahida tidak berjumpa dengan suami, anak-anak dan pembantu rumah sepanjang kuar4ntin.

“Saya pakai gelang tapi bukan gelang berwarna pink, dan kalau tak silap saya gelang ada lima warna yang mengikuti stok atau daerah.

“Saya juga tidak mendekati atau menyentuh anak-anak saya juga… walaupun sed1h tengok anak-anak menang1s tapi keselamatan mereka lebih penting,” ujarnya.

Shahida juga berharap orang ramai dapat mendoakan adiknya dan pasangan serta semua pesak1it yang dijangki1ti C0v1d-19 segera sembuh.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : Mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Isteri Aliff Syukri ku4rantin selepas adik positif C0vld-19 – “Jangan kaitkan saya dengan kluster tertentu”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*