Wani Comel der1ta lagi, keadaan terkini Wani Comel Buat Ramai Kesian

GADIS obes1iti dikenali sebagai Wani Comel yang baharu sahaja membuat pendedahan berhubung dit1pu seorang usahawan pada Jumaat lalu dikejarkan ke Hospital Putrajaya kira-kira pukul 9 pagi Isnin selepas berdepan dengan mas4lah pern4fasan.

Wakil kepada Wani atau nama sebenarnya Nurul Airawani Nazira Ibrahim yang dikenali sebagai Muhammad Shah memberitahu bahawa gadis berusia 23 tahun itu mengal4mi jangk1itan kum4n di paru-paru.

Menurutnya lagi, Wani berkemungkinan mendapat jangk1tan tersebut selepas menjalani pembed4han bariatrik (ptong usvs) pada Ogos tahun lalu berikutan dia tidak pernah melakukan sebarang pemeriksaan susulan.

Wani dikejarkan ke Hospital kira-kira pukul 9 pagi.

“Wani dikejarkan ke hospital sekitar pukul 9 pagi tadi selepas dia mengalami kesuk4ran untuk bern4fas. Selepas melakukan pemeriksaan, doktor mengesahkan ada jangk1tan kum4n di p4ru-p4ru Wani.

“Selepas Wani melakukan pembed4han ptong usvs, dia tak pernah pergi buat pemeriksaan susulan. Kita memang berniat untuk bawa dia menjalani pemeriksaan untuk tahu status sebenar apabila mengetahui dia tidak menjalani sebarang raw4tan dan pemeriksaan susulan.

“Mengenai punca jangk1tan… saya serah pada pihak hospital dan kita lihat keadaan Wani memang tidak berapa sihat semenjak pertemuan pertama di Jerantut.

“Cuma kita memerlukan masa bagi menyediakan bantuan supaya Wani boleh mendapatkan raw4tan.” kata Shah kepada mStar.

Wani menerusi Instastory pada Isnin memuat naik foto dia berada di sebuah hospital mendapat perhatian netizen di laman sosial.

 

Doktor terpaksa men4han Wani di wad sebab nak menunggu hasil ujian pemeriksaan keadaan diri dia.

MUHAMMAD SHAH

WAKIL WANI COMEL

Sebelum ini, Wani yang berdepan masalah berat badan hampir 300 kilogram meluahkan rasa kec3wa dan mend4kwa seorang usahawan kosmetik terkenal menabur janji manis selain menyediakan kontrak perjanjian berat sebelah.

Menerusi laporan mStar pada Jumaat lalu, Wani berharap masalah berat badannya selesai selepas menjadi duta produk ub4t kurus usahawan kosmetik terkenal itu namun hampa belaka.

Justeru, gadis malang itu terpaksa bertindak menuntut pampasan sebagai ganti rugi kerana mendakwa tidak mendapat sebarang faedah seperti dijanjikan.

Wani meluahkan rasa kec3wa apabila seorang usahawan kosmetik terkenal menabur janji manis.

Menceritakan lebih terperinci, Wani berkata pada Ogos tahun lalu usahawan berkenaan tampil menawarkan pembiayaan bagi menjalani pembed4han bar1iatrik serta mengikatnya sebagai duta produk pelansingan badan.

Dalam pada itu, Shah memberitahu buat masa sekarang Wani masih ditahan di wad zon kuning sementara menunggu keputusan pemeriksaan ujian makmal.

Tambahnya Wani pernah mengadu sakit di bahagian perut sejak dia menjalani pembed4han tersebut.

“Doktor terpaksa tahan Wani di wad sementara menunggu hasil ujian kesihatan. Pihak hospital juga terpaksa berbuat demikian agar pemeriksaan lanjut boleh dijalankan untuk mengetahui status kesihatan Wani. Saya harap semua orang boleh doakan untuk keadaan kesihatan Wani,” ujarnya.

TONTON VIDEO PILIHAN!

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : Mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Wani Comel der1ta lagi, keadaan terkini Wani Comel Buat Ramai Kesian"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*