Jururaw4t pula tampil dakwa jadi m4ngsa pendakwah selebriti

SHAH ALAM – Seorang lagi wanita tampil membuat lap0ran polis di sini semalam berhubung d4kwaan k3s s3ksual membabitkan seorang pendakwah selebriti.

Wanita berusia 26 tahun yang bekerja sebagai jurur4wat swasta di Kuala Lumpur mendakwa menjadi mangsa pada Disember tahun lalu selepas mula berkenalan dengan suspek pada Mac 2018.

Ketua Polis Selangor, Datuk Noor Azam Jamaluddin berkata, susulan lap0ran yang dibuat wanita itu, setakat ini pihaknya telah menerima sembilan lap0ran polis.

“Kita masih lagi menjalankan s1asatan dan akan lihat dari semua sudut dengan mengumpul maklumat berkaitan.

“Polis akan menjalankan s1asatan dengan adil dan semua maklumat yang diperoleh akan dirujuk kepada pihak Timbalan Pend4kwa Raya untuk keputusan lanjut,” katanya pada sidang akhbar selepas merasmikan Balai Polis Sri Muda, Seksyen 25 Shah Alam hari ini.

Ketika ditanya modus operandi svspek, Noor Azam berkata, m4ngsa dan svspek berkenalan di media sosial sebelum berpura-pura mengajak m4ngsa keluar makan hingga dibawa pulang ke rumahnya.

Beliau berkata, s1asatan lanjut masih dijalankan dan svspek kini masih dalam perintah r3man sehingga Jumaat.

Semalam, svspek yang juga bekas peserta realiti keagamaan itu direm4n lima hari sehingga Jumaat ini bagi membantu s1asatan polis berhubung dua lap0ran polis dibuat terhadapnya di Petaling Jaya atas dakw4an mer*gol, menc4bul dan melakukan s3ks luar tab11.

Polis Petaling Jaya sebelum ini menjalankan s1asatan k3s mengikut Seksyen 376 Kanun Keseks4an (mer*gol), Seksyen 377C Kanun Keseks4an (s3ks luar tab11) dan Seksyen 354 Kanun Keseks4an (menc4bul).

Polis daerah Petaling Jaya membuat permohonan rem4n ke atas svspek bagi membolehkan s1asatan dijalankan berhubung dua lap0ran polis terhadap svspek pada 29 dan 30 November lalu.

Laporan polis pertama dibuat di IPD Petaling Jaya pada 29 November lalu oleh seorang wanita berusia 22 tahun yang juga pelajar kolej swasta atas dakw4an dic4bul dan dipaksa melakukan s3ks or4l oleh svspek di sebuah rumah di Damansara Perdana di sini.

Lap0ran polis kedua dibuat pada 30 November lalu di Balai Polis Damansara oleh seorang guru wanita berusia 22 tahun atas d4kwaan dir*gol oleh svspek juga di sebuah rumah di Damansara Perdana.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: SINARHARIAN

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Jururaw4t pula tampil dakwa jadi m4ngsa pendakwah selebriti"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*