(Video) Youtuber Isarb Shah Dilihat Sudah Keluar Dan Disambut Isa Isarb. Ini Kenyataan Shah Selepas Keluar

SELEPAS pendakwah muda, Syed Iqmal atau dikenali sebagai Da’i Syed ditahan dan didakwa kerana menca.bul dan mero.gol beberapa gadis baru-baru ini, kali ini seorang YouTuber dari Kelantan menghadapi tuduhan serupa iaitu menca.bul.

Personaliti media sosial berusia 22 tahun itu did4kwa melakukan perbuatan tidak bermoral itu terhadap seorang gadis berusia 24 tahun di sebuah inap desa, Ogos lalu.

Majistret, makamah Kota Bharu, Kamarul Hasyime Rosli mengeluarkan perintah tahan re.man terhadap suaspek pada Jumaat lalu selama dua hari bagi membolehkan pihak polis menjalankan sia1satan mengikut Sksyen 354 Kanun Kese.ksaan.

Sebelum itu, media tempatan melaporkan seorang YouTuber yang menghasilkan drama untuk kandungan di YouTube tampil menyerah diri di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Bharu, Kelantan bagi membantu si1asatan berhubung dakwaan menca.bul.

Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Asisten Komisioner Abdul Rahim Daud berkata suspek menyerah diri pada jam 10.30 pagi, Jumaat.

Hari ini Youtuber Isa Isarb dan rakan rakan datang berjumpa dengan Shah Isarb selepas dia telah keluar dari tahanan polis.

Semua anggota Isarb dan ahli keluarga Shah turut hadir. Dengan kapsyen ‘Alhamdullilah’ dari Isa jelas menunjukkan bahawa jatuh bangun seorang sahabat mereka akan tetap berada bersama.

Video:

Selepas Shah ditahan tiada satu pun kenyataan yang dikeluarkan oleh beliau atau dari clan Isarb. Hari ini Shah Isarb telah muat naik 1 kenyataan di laman instagram beliau.

Pada 4 Disember lalu, seorang wanita berusia 24 tahun membuat laporan polis selepas mendakwa dica.bul oleh svspek dan kejadian itu berlaku di sebuah inap desa di Kubang Kerian.

Perbuatan terkutuk itu did4kwa dilakukan selepas tamat penggambaran drama melibatkan YouTuber berkenaan pada 1 Ogos lalu.

S1asatan awal mendapati mang.sa dihubungi oleh rakannya yang menawarkannya untuk berlakon sebuah drama di YouTube dengan bayaran RM600.

Selepas selesai penggambaran itu, m4ng.sa diajak oleh svspek untuk tidur di sebuah inap desa dengan alasan masih terdapat sesi penggambaran pada keesokan hari.

Semasa mang.sa berseorangan dalam bilik iaitu tempat kejadian svspek didakwa masuk ke dalam bilik lalu menc1um, memelvk serta mer4ba m4ngsa dan melakukan on4ni.

Selepas empat bulan, mngsa tampil membuat laporan polis di Ibu pejabat Polis Daerah Kota Bharu selepas terbaca mengenai k3s yang melibatkan pendakwah selebriti dan merasakan kejadian sama berlaku kepadanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : AwattSyeikhh Network

Apa komen anda?

Be the first to comment on "(Video) Youtuber Isarb Shah Dilihat Sudah Keluar Dan Disambut Isa Isarb. Ini Kenyataan Shah Selepas Keluar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*