Isteri Addy Kana M4cau Sc4m Sengaja Pr0voke Barang Mahal Berjenama DIOR Di Kaunter SPRM. Betul-betul Meng4njing Nampaknya

Datin Alyaa_syuhaila dikatakan sengaja prov0ke SPRM dengan menunjuk Barang Mahal Berjenama DIOR Di Kaunter SPRM. Betul-betul Meng4njing Nampaknya

Ulasan dari seorang pemilik akaun ig – dprofessor

“Tak payah nak show off sangat, netizen dah tahu suami kau kat mana, netizen dah tahu hasil kekayaan kau dari mana, so sudah2 lah nak tegakkan benang yang basah, cukup bukti dah pun 2 tahun kat dalam, tuhan dah bagi peuang masik b0ngkak lagi tu.. ni lag pujaan hati manusia2 b0d0h zaman skrg.. suap selagi boleh, jangan tanya kalau netizen memandang jabatan kerajaan tiasa integriti sebab orang senang2 mencemarkan imej jabatan dan tiada tind4kan.”

Terdahulu

Arikel pada 30 November 2020

Kuala Lumpur: D4lang utama kegiatan perjud1an dalam talian, Alvin Goh dan Addy Kanna, bersama dua lagi anggota polis dit4han mengikut Akta Penceg4han Jen4yah (POCA) selama dua tahun.

Alvin atau nama sebenarnya Goh Leong Yeong, akan dit4han di Penj4ra Simpang Renggam, Johor bersama seorang lagi anggota polis.

Addy Kanna pula dit4han di Penj4ra Pokok Sena, Kedah manakala seorang lagi anggota polis dari Kontinjen Selangor dit4han di Penj4ra Bentong, Pahang.

Semua hukvman tah4nan selama dua tahun itu diputuskan Lembaga Pencegahan Jen4yah (LPJ), Kementerian Dalam Negeri, Jumaat lalu.

Sementara itu, Pengarah Jabatan S1asatan Jen4yah Bukit Aman, Datuk Huzir Mohamed ketika dihubungi mengesahkan pen4hanan terbabit dan akan mengeluarkan kenyataan dalam masa terdekat.

Terdahulu, Alvin dan Addy dit4han pada 2 dan 3 Oktober lalu oleh Suruhanjaya Penceg4han Rasu4h Malaysia (SPRM) selepas didapati menjalankan aktiviti pen1puan Mac4u Sc4m dan jud1 dalam talian yang mensasarkan m4ngsa di China dan bekerjasama dengan kartel pen1puan di luar negara.

SPRM turut menahan dan soal s1asat beberapa selebriti terkenal, pegawai dan anggota polis yang melindungi sind1ket ini.

Sumber – ig/twitter / hemetro

Kredit: JiranCakap

 

Terima kasih

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : http://trendinggiler.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Isteri Addy Kana M4cau Sc4m Sengaja Pr0voke Barang Mahal Berjenama DIOR Di Kaunter SPRM. Betul-betul Meng4njing Nampaknya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*