“Apa Yg Dilihat Hanyalah Luaran, Mereka Tidak Kenal Siapa Saya” – Pengakuan Mira Filzah Buat Ramai Terkejut

Boleh dikatakan ramai lelaki diluar sana termasuk mengimpikan wanita seperti Mira Filzah dijadikan sebagai isteri. Malah, Mira turut menjadi penanda aras kebanyakan lelaki yang mahu mencari calon isteri.

Bagaimanapun, Mira berkata apa yang mereka lihat itu hanyalah daripada luaran dan tidak mengenalinya secara peribadi.

“Jika ada lelaki menjadikan saya sebagai penanda aras dalam mencari isteri, terpulanglah kepada mereka. Setiap orang ada pandangan berdasarkan apa yang mereka rasa.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MIRA FILZAH (@mfmirafilzah)

“Apa yang mereka lihat itu hanyalah daripada luaran. Mereka bukan kenal saya secara peribadi, hanya dalam televisyen atau media sosial. Iyalah, apa yang saya tunjuk kepada orang luar bukan seratus peratus diri saya sebenar,” katanya kepada Utusan Online.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MIRA FILZAH (@mfmirafilzah)

Mira memberitahu lelaki diluar sana melihatnya seorang yang lemah lembut membuatkan dirinya mempunyai ciri-ciri yang dicari untuk dijadikan isteri tetapi dia sebenarnya seorang yang sangat tegas dan garrang.

“Hakikatnya, saya sebenarnya seorang yang tegas, gar4ng, suka berdikari dan komited dengan kerja. Di sebalik orang nampak saya lembut, saya sebenarnya ada pendirian yang kuat dan tidak boleh diperkotak-katikkan.

“Namun, kalau ada lelaki yang mahukan seorang isteri yang punya ciri-ciri seperti saya, saya doakan semoga mereka dikurniakan isteri solehah yang baik luar dan dalam,” katanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MIRA FILZAH (@mfmirafilzah)

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber:Rotikaya via KLMENJERIT

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Apa Yg Dilihat Hanyalah Luaran, Mereka Tidak Kenal Siapa Saya” – Pengakuan Mira Filzah Buat Ramai Terkejut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*