“Sejak kahwin kau tak bekerja…” Adik Nadia Brian B0ngkar Lagi Rahsia Abang Ipar

Sejak beberapa bulan lalu, banyak khabar angin mengatakan rumah tangga pelakon Nadia Brian retak. Malah, baru-baru ini suaminya, Muizz Nasruddin telah mendedahkan kepada media tentang “sebab” kenapa dia failkan pencer4ian.

Selepas pendedahan itu, ramai netizen yang berkampung di Instagram Nadia Brian hanya untuk melemparkan tohmahan namun sehingga kini Nadia tetap kuncikan mulut mengenai perkara ini.

Tapi bagi adik Nadia yang dikenali sebagai Lydia Brian, melihat tohm4han dan kec4man yang diterima oleh kakaknya itu bukanlah perkara yang mudah.

Menerusi Instagram peribadinya, Lydia telah memuat naik beberapa posting di Instastory mengenai perkara tersebut dengan menggunakan nama Mr M dipercayai merujuk kepada Muizz bagi menjawab pended4han yang tul4r.

“Depr3ss tak habis habis, u need help please la”

Lydia menyifatkan tindakan abang iparnya itu adalah tak normal dan meminta lelaki tersebut untuk mendapatkan pertolongan. Menurutnya, semua yang diperkatakan di media sosial hanyalah perkara untuk cari ‘point’ kerana tak ada motif.

Lydia turut menceritakan yang Nadia telah pun mendapat surat perintah dari peguam untuk ambil barang miliknya di rumah namun gagal kerana Muizz tiada di rumah. Bila abang Nadia pergi kali kedua untuk ambil barang, Lydia mendakwa Muizz tak mahu buka pagar dan masih tak diberi peluang untuk ambil barang hingga sekarang.

Langsung tak gentleman, tak bersalam with my brother & bercakap baik-baik. Siap mention ‘Kau nak pukvl aku ke bro? Mai la mai la.”

Lydia turut mengatakan yang Nadia tak akan bersama Muizz semula selepas lelaki itu membuka a1ib kakaknya di media sosial serta mendakwa Muiz sering ganggu kerja dan kehidupan Nadia.

“Jangan nak t1indas perempuan la”

Dalam salah satu posting di Instagram, Lydia turut menasihati netizen supayah berhenti lemparkan tohmahan dan berhenti jadi batu api sekiranya tak tahu cerita sebenar.

Jangan tindas orang sesuka hati. Ingat tu.”

Tak cukup dengan itu, dakwaan mengenai Muizz melihat Nadia masuk ke dalam hotel bersama lelaki lain turut dijawab oleh Lydia ini.

 

 

Disebalik kecaman yang diterima oleh netizen, Lydia turut kongsikan mesej peribadi yang dia terima dari seorang peminat mengatakan yang Nadia orang yang lembut dan hormat dengan cara Nadia yang tak cepat melatah walaupun ai1bnya dibuka.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : Lobak Merah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Sejak kahwin kau tak bekerja…” Adik Nadia Brian B0ngkar Lagi Rahsia Abang Ipar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*