Sahabat Baik Instafamous, Hafiz Mahamad Meningg4l Dunia – “Masa Terakhir Jumpa Saya Dah Tau Berapa Lama Jangka Hayat Dia Boleh Bertahan ..”

Instafamous dan usahawan terkenal Hafiz Mahamad berkongsi berita duka apabila sahabat baiknya yang dikenali dengan nama Loh telah meningg4l dunia, pagi tadi.

Sebelum ini, Hafiz pernah merentas negeri untuk bertemu dan menghadiahkan arwah sebuah kerusi roda elektrik bagi memudahkan pergerakan sahabat baiknya itu

Menurut Hafiz, dia akan pulang ke Kelantan dengan menaiki kapal terbang pada pukul 10 pagi nanti.

“Sahabat saya Loh baru saja meningg4l dunia pagi tadi. Jadi, 10 pagi saya akan ke Kelantan.

“Masa terakhir saya jumpa, masa tu saya dah tau berapa lama jangka hayat dia boleh bertahan. Sebab saya ada juga tanya jurur4wat,” katanya menerusi Instagram Stories.

Tambah Hafiz, dia sudah mengetahui dari awal yang arwh hanya mampu bertahan selama sebulan.

Walaubagaimanapun, suami kepada Syafiqah Aina ini memilih untuk mendiamkan diri dan tidak berkongsi kepada orang ramai.

“Penyak1t ini jangka hayat paling lama adalah sebulan.Tetapi masa tu saya tak boleh terima. Sahabat saya boleh ‘f1ght’ dan bertahan.

“Saya tak bagitahu dekat sapa-sapa. Saya diam saja. Takdir dia harini, dia sahabat paling saya sayang, rindu dan cinta. Rehat la Loh. Kita jumpa di syurga nanti,” katanya lagi.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Sahabat Baik Instafamous, Hafiz Mahamad Meningg4l Dunia – “Masa Terakhir Jumpa Saya Dah Tau Berapa Lama Jangka Hayat Dia Boleh Bertahan ..”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*