Baru Jer Timbul Dkwaan Neel0fa Sudah Bernikah Dengan PU Riz, Sekali Pengurus NeeIofa Bersuara

Sejak semalam penuh di media sosial berkenaan status hbngan NeeIofa dan PU Riz yang h4ngat diperkatakan ramai.

Teka-teki umum berhubung pergolI4kan hbngan antara NeeIofa dan Harris Ismail atau PU Riz akan terjawab hari ini.

Demikian janji pengurus, NeeIofa, Shawn Amer ketika dihubungi Kosmo! Online sebentar tadi.

” Kita sedang sediakan sesuatu. Nanti apa-apa saya akan kongsikan. Sekejap lagi saya akan bertemu dengannya (NeeIofa).

” Harap-harap segala persoalan semuanya akan terjawab hari ini. Saya akan kongsi secepatnya kalau boleh hari ini juga,” kata Shawn.

Terdahulu, hbngan NeeIofa dan Haris did4kwa sedang ret4k menanti belah apabila adik-beradik selebriti populariti asyik berkongsi status berbaur sind1ran dipercayai ditujukan kepada Haris.

Bukan sahaja dikatakan sudah putus tunang, penggunaan minyak pengas1h dan sudah bernikah antara topik h4ngat yang menjadi perbualan netizen dalam media sosial berhubung isu hbngan NeeIofa dan Haris yang dikatakan berantakan sejak semalam.

NeeIofa atau nama sebenarnya, Noor NeeIofa Mohd. Noor, 31, juga didakwa netizen telah bernikah di Kelantan berwalikan bapa kandungnya sendiri iaitu Mohd. Noor.

Bagaimanapun, sehingga kini masih tiada sebarang kenyataan balas daripada pihak keluarga mahu pun pelakon yang terkenal menerusi drama Suri Hati Mr. Pilot itu bagi menafikan dakw4an berkenaan.

PU Riz ‘trending’ di Twitter, hbngan dengan NeeIofa berm4salah?

Nama PU Riz kini ‘trending’ nombor satu di Twitter berikutan hbngan bersama ‘calon isteri’, pengacara popular, Noor NeeIofa kini ber4ntakan.

Malah, speku-lasi itu lebih hangat dibincangkan oleh warganet apabila mula memuat naik beberapa foto tangkap layar InstaStory adik-beradik NeeIofa dalam ciapan mereka.

Antaranya, kakak NeeIofa iaitu Noor Nabila didakwa memuat naik beberapa kapsyen foto di Instagram Story dengan kata-kata seperti meny1ndir seseorang.

” Warna sebenar seseorang akan terbongkar secara perlahan-lahan.

” Anda mungkin akan diperb0dohkan buat sementara tetapi perlu bersabar untuk melihat apa yang akan terjadi nanti,” tulisnya.

Bukan hanya Noor Nabila, tetapi dua lagi adik NeeIofa iaitu Atisha Khan dan Ameera Khan turut memuat naik kata-kata sinis yang hampir sama di Instagram mereka seperti ditujukan buat seseorang.

Tindakan sama juga dilakukan ibu NeeIofa, Noor Kartini yang membuat perkongsian di Instagram story berkaitan kata-kata memohon perlindungan Allah SWT daripada perkara buruk.

Mengikut perkongsian warganet di Twitter dengan akaun Zighduhhh memaklumkan foto risik PU Riz dan NeeIofa juga khabarnya sudah dipadamkan daripada Instagram.

Begitu juga, semua adik-beradik NeeIofa dikata sudah tidak mengikuti PU Riz di media sosial.

Terdahulu, NeeIofa dilaporkan sudah dirisik oleh PU Riz atau nama sebenarnya Haris Ismail pada 1 November lalu di kediaman keluarga bekas pengacara MeleTOP itu.

Malah, dilaporkan juga pasangan itu bakal mendirikan rumah tangga pada Mac tahun depan. Bahkan, baru-baru ini hangat di media sosial apabila NeeIofa dikata terlepas memanggil PU Riz ‘sayang’ dalam satu video mereka di YouTube.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : http://limauais.pw/2020/12/27/pengurus-neelofa-shawn-amer-bersuara/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Baru Jer Timbul Dkwaan Neel0fa Sudah Bernikah Dengan PU Riz, Sekali Pengurus NeeIofa Bersuara"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*