Foto2 Penampilan Fazura Cvri Tumpuan Ramai Lagi, Sekali Acha Septriasa Komen

Nama pelakon, Fazura sering menjadi perhatian ramai dilaman sosial apatah lagi selepas dirinya berkahwin dengan pelakon, Fattah Amin dan kini semakin bahagia dengan kehadiran cahaya mata perempuan yang diberi nama, Nur Fatima Aisya.

Biarpun begitu, selepas sekian lama tidak muncul dikaca televisyen nampaknya peminat pelakon jelita ini begitu teruja melihat dia sebagai salah seorang juri dalam rancangan lawak yang menjadi perhatian terbaru, Muzikal Lawak Superstar (MLS 2).

Seperti diketahui, Fazura merupakan pelakon yang paling ramai memiliki peminat yang bukan sahaja meminati bakat lakonannya malah kecantikannya juga sering dipuji mereka.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nur Fazura (@missfazura)

Walau bagaimanapun, tentu sahaja penampilan dia sebagai juri di rancangan lawak itu sejak kebelakangan ini menjadi perhatian apabila terbaharu pada minggu kedua juga Fazura tampil dengan penuh gaya yang membuatkan ramai suka apabila solekan yang dikenakan turut tampil ringkas namun tetap menarik.

Sekali gus dengan busana digayakan serba hitam baru-baru ini menaikkan lagi seri selebriti yang selamat melahirkan puteri pada Oktober lalu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nur Fazura (@missfazura)

133453380_1348734748835151_6185557289814337460_n

Melalui posting, rata-rata rakan selebriti meninggalkan komen memuji penampilan Fazura pada malam Muzikal Lawak Superstar minggu kedua apabila Anzalna Nasir, Sherry Alhadad dan ramai lagi memujinya diruangan komen.

“Cantiknya”

Fazura Muzikal Lawak Superstar

“Soo pweety”

Fazura Muzikal Lawak Superstar

Menjenguk ruangan komen foto penampilan Fazura juga, difahamkan pelakon terkenal Acha Septriasa turut memuji Fazura disamping foto terbabit turut mendapat ribuan tanda suka.

“Cantik nya”

Screenshot_1006Fazura Muzikal Lawak SuperstarScreenshot_1008

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Foto2 Penampilan Fazura Cvri Tumpuan Ramai Lagi, Sekali Acha Septriasa Komen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*