Adakah Lofa akan buka Niqabnya? baca jawapan sini

Dug4an buat Neelofa

Dia cantik dan jutawan ternama. Tapi blm lagi sampai rezekinya Allah beri bahagia rumahtangga. Belum jelas lagi siapa jodoh dan pasangan hidupnya.

Sepatutnya kita muhasabah. Hidup kita mungkin mudah bab jodoh dan cinta. Tapi Allah beri sedikit ujian bab wang dan harta. Allah buat kita rasa sus4h dan hidup sederhana. Kita berhut4ng dan tk ada harta.

Allah Maha Adil. Ujian dia ada, ujian kita pun ada. Siapa kata manusia ini sempurna, setiap orang ada bahagian uj1annya.

Namun mengapa bila dia diuji dalam isu hubungan, kita ejek2 dia dan hijabnya. Itu mas4lah hubungan, bkn mas4lah aurat. Kita ungkit dan doakan dia membuka auratnya. Dah kenapa dgn kita?

Adakah dgn ujian itu kita berharap sangat2 dia akan menjadi kufur kepada Allah swt? Oh jadi sekarang kalian semua tak sabar2 pula nak buktikan bahawa tanpa Pu Riz, dia akan tanggal semua dan tinggal berbikini ya? Lapar sangat nak tgk aurat org lain. Komen2 dari lelaki fasik sangat menj1jikan. Kalian nak buktikan tel4an h1na kalian, yg dia berniqab kerana lelaki. Wow hebat semua!

Jadi jika begitu kita memandang solusi pada suatu dugaan dan musibah, apakah kita pula andai diuji akan kembali sesat dan berpaling dari Allah?

Patutlah ramai orang bila diuji dgn kesusahan duit dan kehilangan harta, kerjanya setiap hari marah2, maki hamun dan menghambur kata2 kesat pada sekelilingnya. Menyalahkan semua org atas kesusahannya.

Patutlah jarang yang diuji dgn kesusahan harta, semakin ingat kepada Allah. Rupanya apa yang dia doakan, jatuh pd dirinya. Dia doakan org menjadi fasik, rupanya dia jatuh dalam kefasikan itu sendiri. Nauzubillahimindzalik. Sadisnya manusia.

Kredit Suffiyah Ramadhani

berita sebelum ini

Kenyataan Rasmi Noor NeeIofa Mohd Noor

Berkenaan dengan perkara yang sedang tular semenjak petang sabtu semalam, pelbagai cerita dan andaian yang telah keluar tentang diri saya dan keluarga.

Berikut adalah penjelasan penuh berkaitan beberapa hal yang banyak dibualkan di media sosial. Saya berharap, semua pihak dapat memahami apa yang saya ingin sampaikan dan seterusnya tidak terus membuat andaian mengenai perkara yang tidak betul tentang diri saya, Haris serta keluarga kami.

apakah update tentang PU RIZ pula?

Dalam pada itu, PU Riz dilihat ada memuat naik status terbaru sejam sebelum neelofa tampil jelaskan apa yang telah terjadi.

Kurang pasti apa maksud disebalik caption yang dimuat naik, adakah di tujukan kepada lofa?

Apa-apa pun sama-sama kita doakan yang terbaik untuk pasangan ini, bersangka baik dan berdoa agar semuanya dipermudahkan, itu lebih baik.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : http://apaceritatv.com.my/adakah-lofa-akan-buka-niqabnya-baca-jawapan-sini/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Adakah Lofa akan buka Niqabnya? baca jawapan sini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*