“Walaupun Dah Popular Dan Kaya, Tetap Macam Dulu Merendah Diri” – Netizen Tidak Percaya Tapi Kagum Lihat Gelagat Shuib Santai Baring Di Rumah Kampung

Baru-baru ini, isteri shuib yang merupakan seorang penyanyi terkenal tanah air, Siti Sarah Raisuddin ada memuat naik satu video di instagram miliknya, memaparkan momen pulang ke kampung bersama Shuib dan keluarga mertua.

Ramai yang tertarik dengan caption video tersebut yang berbunyi..

“Kesayangan Dunia Akh1rat. Walau tinggi mana dia melangkah dia tidak pernah lupa dari mana asal usul @shuibsepahtu #balikkampung” tulis Sarah

Melihat di dalam video berkenaan, Sarah sempat menceritakan tentang zaman masa kecil Shuib di mana beliau selalu bermain di bawah rumah kampungnya itu.

Tambah Sarah lagi walaupun kini sudah berjaya tetapi Shuib tak pernah lupa asal usul dirinya dari mana.Buktinya, lihatlah sendiri gelagat bersahaja Shuib yang dilihat santai terbaring dan lena tidur di kampungnya itu.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen memuji dan kagum dengan sikap merendah diri Shuib yang berkongsi pengalaman masa kecil mereka di kampung. Ramai yang tidak dapat mengalaminya kerana orang zaman sekarang majoriti tinggal di bandar.

Lepas tengok video ni mesti ramai yang rindu nak balik kampung bukan? Nak balik kampung boleh tapi tolong jaga SOP ye, negara kita masih belum bebas dari pandemik C0VID-19 , kita jaga kita ok!

Sumber artikel dan gambar : Instagram Siti Sarah dan blog HotFm

AKSI pelawak Shuib melakukan babak sedang memarut kelapa dalam program Sepahtu Reunion pada Khamis lalu menerima kritikan pelbagai pihak apabila dianggap lucah dan menjijikkan.

Enggan isu berpanjangan, Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhammad tampil menjelaskan bahawa dia tidak berniat untuk menggambarkan perbuatan tidak senonoh.

Pelawak berusia 36 tahun ini berkata, dia hanya ingin membuat penonton ketawa namun tetap memohon maaf kepada pihak yang tersinggung dengan aksi tersebut.

Sepahtu Reunion pada Khamis, ada satu babak saya buat memarut kelapa. Babak itu jadi kontroversi pula. Jadi, di sini saya dengan rasa rendah diri memohon maaf kepada mereka yang terasa hati dan rasa babak itu tidak patut dilakukan.

“Sebenarnya saya nak beritahu, ikhlas dari hati saya ketika saya melakukan babak itu tak ada bawa maksud apa-apa… tak ada pergi ke lucah. Saya hanya nak buat orang ketawa sahaja, tak ada niat apa-apa,” kata Shuib.

Suami kepada penyanyi Siti Sarah itu memuat naik video menjelaskan perkara itu dan memohon maaf kepada semua pihak menerusi laman Instagram miliknya pada Sabtu.

Pendakwah bebas, Akhi menegur aksi Shuib yang dilihat berunsur lucah.

Rata-rata netizen di ruang komen tersebut berpendapat lawak Shuib itu bukan sesuatu isu yang perlu diperbesarkan memandangkan ia dilakukan secara spontan tanpa perlu berfikiran secara negatif.

Sebelum ini, pendakwah bebas iaitu Akhi Fairuz Al-Jengkawi meluahkan rasa kurang senang dengan aksi tersebut yang dilihat seperti melakukan perbuatan lucah dan memalukan dalam sebuah program yang ditonton seisi keluarga.

Dalam pada itu, penyampai radio Hot FM ini sekali lagi memohon maaf dan berjanji tidak akan mengulangi lagi perbuatan tersebut di masa akan datang.

“Tapi itulah… kalau katakan la video itu buat orang terasa hati, saya minta maaf sangat. Insya-Allah saya tak akan buat lagi benda macam itu. Semoga terus sokong Sepahtu Reunion,” ujarnya. – MSTAR

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: http://transformasi.pw/2021/01/02/sohoorr-dh-diaa/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Walaupun Dah Popular Dan Kaya, Tetap Macam Dulu Merendah Diri” – Netizen Tidak Percaya Tapi Kagum Lihat Gelagat Shuib Santai Baring Di Rumah Kampung"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*