Harris Annuar Sah Positif C0vid-l9

Pelakon Harris Annuar memaklumkan bahawa dirinya disahkan positif jangk11tan C0vld-l9 selepas menjalani satu ujian saringan semalam.

Berita tersebut dikongsikan bekas finalis Hero Remaja 2017 itu menerusi satu hantaran yang dimuat naik di Instagram miliknya awal pagi tadi.

“Assalamualaikum, semalam pada 3/1/2021 Harris baru sahaja menjalani ujian sar1ingan C0vld bersama pasukan Megaklinik Zahran dan ternyata Harris positif C0vld untuk saringan yang pertama.

“Hari ini pada 4/1/2021 Harris akan ke Megaklinik Zahran kembali untuk buat saringan kedua, untuk bmasa sekarang ini, Harris sedang ku4rantin kendiri di rumah seperti yang disarankan oleh pihak KKM (Kemneterian Kesihatan Malaysia),” katanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BANGKITBOTAK (@harrisannuar)

Pada masa sama, pelakon drama TQ Captain itu turut menasihati mana-mana individu yang bertemu dengannya untuk menjalani ujian saringan C0vld-l9 secepat mungkin.

“Jadi, sesiapa yang kontak rapat dengan harris selama dua minggu yang terakhir boleh pergi untuk menjalani ujian C0vld-l9 di klinik yang berdekatan.

“Setakat ini Harris masih menunggu panggilan rasmi daripada pihak KKM untuk tindakan selanjutnya. Maaf atas segala kesulitan,” katanya.

Di ruangan komen, rata-rata mendoakan agar Harris diberikan kesembuhan.

“Moga segalanya dipermudahkan, Insya-Allah,” komen pelakon Fendy Bakry.

“Syafakallah bro,” komen penyanyi Alif Satar.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Harris Annuar Sah Positif C0vid-l9"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*