Terb0ngkarr! Ini Rupanya ‘Pereka’ Dress Kontr0versi Yg Dipakai Natasha Hudson, Ini Penjelasan Dari Dia

Semalam, tul4r gambar dan video pelakon dan usahawan Natasha Hudson mengenakan dress berwarna putih ketika majlis pelancaran produk kecantikan Crystal C White.

Mana tidaknya, Natasha yang dahulunya pernah mengenakan niqab, tiba-tiba sahaja muncul berpenampilan s3ksi.

Aksi berani Natasha memperlihatkan sebahagian bahunya pada dress ini mengundang reaksi neg4tif dari netizen. Biasalah, netizen kan sangat sens1tif dengan isu-isu berkaitan aur4t wanita muslimah.

Video: Instagram Stories @natashahudson

Walaubagaimanapun, Natasha menjelaskan bahawa bahagian yang menampakkan bahu itu di alas dengan kain berwarna coklat cair (skin color). Walaupun masih menutup aur4t, namun warna tersebut boleh memberi pandang neg4tif.

Rizman Terkeejut Dan M4rah

Foto: Instagram @rizalman.n

Sementara itu, rata-rata netizen tertanya-tanya, siapakah pereka fesyen yang menghasilkan dress s3ksi itu. Menurut tinjauan Murai MY di Instagram, dress tersebut direka oleh Rizman Ruzaini.

Dalam sebuah kenyataannya di Kosmo, Rizman mengakui dress itu rekaan Rizman Ruzaini yang dilelong. Rizman terkeejut dan tidak tahu Natasha akan memakainya.

 “Baju tersebut adalah koleksi pakaian pengantin yang telah dibuat sejak tiga tahun lalu dan telah dilelong dengan potongan harga sebanyak 90 peratus.”

Rizman berkata, dia kec3wa kerana wanita yang memakainya adalah seorang yang berhijab. Tambahnya lagi, dress itu memang direka sedemikian namun sesuai dikenakan kepada wanita yang tidak berhijab.

“Sejujurnya saya m4rah juga apabila mendapat tahu dia (Natasha Hudson) yang memakai baju itu kerana dia berhijab.”- tegasnya

Rizman merasa kesal, kerana hal sebegini boleh menyebabkan imej dan jenama Rizalman Ruzaini akan terjejas dan berharap penatarias lebih peka dengan imej seorang wanita muslim yang berhijab supaya menjaga sens1tiviti masyarakat.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: Murai

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Terb0ngkarr! Ini Rupanya ‘Pereka’ Dress Kontr0versi Yg Dipakai Natasha Hudson, Ini Penjelasan Dari Dia"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*