Beli emas 70 R1bu bukan untuk diri sendiri, Siti Sarah dipuji warganet

Kini dapat kita lihat, beberapa selebriti wanita tanah air beralih untuk terlibat dalam bid4ng perniagaan dengan mengeluarkan produk kosmetik mahupun tudung jenama sendiri. Bidang terbabit tidak din4fikan semakin popular dan rata-rata peminat tidak melepaskan peluang untuk mencuba keluaran produk selebriti disukai mereka itu.

Penyanyi dan usahawan, Siti Sarah Raissuddin juga merupakan antara pemilik produk yang popular seperti tudung dan jenama alat soleknya sendiri iaitu Ratasya Cosmetics.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Siti Sarah Raissuddin (@sitisarahraissuddin)

Walau bagaimanapun baru-baru ini selebriti ini menerima pujian orang ramai apabila dia membelikan hadiah Emas buat yang terlibat menjayakan kedua-dua perniagaannya itu yang mana Siti Sarah dilihat membuat kejutan buat mereka.

Menerusi posting isteri kepada pelawak dan usahawan terkenal, Shuib Sepahtu ini mengatakan bahawa dia membeli Emas sehingga berjumlah RM 70 Ribu namun jumlah yang bukan sikit itu bukan untuk dirinya tetapi sebaliknya khusus buat pasukan Ratasya Cosmetics dan Loveta.

“Emas 70 Ribu!! Tapi bukan Sarah punya, ni semua khas untuk Titan, leader @ratasyacosmetics & @lovetahq.

“Sarah saja je buat suprise untuk diorang, Alhamdulillah semua memang terkejut dan happy sangat. Semoga targaet untuk tahun ni dicapai dan kita terus bangkit.”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Siti Sarah Raissuddin (@sitisarahraissuddin)

Lalu menerusi ruangan komen, rata-rata warganet tidak melepaskan peluang untuk memberikan reaks1 mereka dengan tindakan baik penyanyi dan usahawan selebriti itu.

“Wah best nya, my boss pun tak macam itu”

 

“Yang last paling syok”

“Reward cam ni baru syiokkk…”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Himpunan cerita lawak

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Beli emas 70 R1bu bukan untuk diri sendiri, Siti Sarah dipuji warganet"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*