[VIDEO] Alyssa Dezek Pengsan Ketika Sho0ting MV

Aryanna Alyssa Dezek (lahir 21 April 2008) merupakan seorang pelakon, penyanyi dan selebriti internet Malaysia. Beliau telah mencipta sejarah sebagai selebriti internet termuda negara yang berjaya tersenarai dalam carta 10 Teratas YouTube Malaysia. Alyssa telah mengumpulkan sebanyak 3 juta pengikut di saluran YouTube beliau, yang mana beliau menyanyikan lagu saduran Malaysia dan Indonesia.

Alyssa Dezek dilahirkan di Kuala Lumpur dan merupakan anak sulung daripada dua beradik kepada pasangan Suzanne Sahri Dezek dan Hafidz Dezek,adik lelakinya ialah Aaron Dezek. Beliau mendapat pendidikan di Sekolah Rendah Kebangsaan Danau Kota, Kuala Lumpur.adik lelakinya ialah Aaron Dezek. Beliau mendapat pendidikan di Sekolah Rendah Kebangsaan Danau Kota, Kuala Lumpur.

Beliau telah memuatnaik satu video dilaman instagram beliau menunjukkan beliau tengah sibuk dalam pembikinan MV. Akib4t terlalu sibuk beliau dikatakan telah pengsan ditempat pengambarannya. Dalam situasi itu juga, beliau hanya pura-pura pengsan kerana ingin membuat kejutan ulang tahun bapanya.

VIDEO:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Aryanna Alyssa Dezek (@alyssa_dezek_official)

FULL VIDEO:

Teks By Staff MOTIF VIRAL

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: Instagram @alyssa_dezek_official Via MOTIF VIRAL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Alyssa Dezek Pengsan Ketika Sho0ting MV"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*