“Dah Guna L4ser Tapi Masih Tumbuh” – Gadis Miliki Misai Dan Janggut Anggap Ia Satu Kelebihan

Jika seseorang lelaki yang dah cukup umur dewasa, pastinya akan tumbvh misai, janggut ataupun jambang. Bagi lelaki, itu tersangatlah normall untuk seseorang itu kelihatan lebih maskvlin dan terserlah keleelakiannya. Terdapat juga sesetengah waniita yang amat meminati lelaki yang miliki jambang ini. Tapu macam mana pula kalau wanita yang ada misai dan janggut??

Itu lah nasib yang dihadapi oleh se0rang gadiis berasal dar Indonesiia. Gadis ini telah berkongsi viideo yang menunujukkan wajahnya bermiisai dan brjanggut di aplikasi Tiktok. Hal ini mgkin boleh menimbulkan perasaan seg4n jika seseorang wanita memilik misai atau janggut yang sangat jelas kelihatan di wajah. Namun, ianya berbezaa dengan gadis ini yang dikelnalli sbgai Cica yang tidak seg4n untuk brkongsi wajahnya ini.

@mssvante

Reply to @mssvante ni klarifikasi gak si kl gini? kl mau lebih jelas nnti gue bikin part 2 nya deh sekalian foto” nya ##fyp

♬ original sound – cica

Dalam video yang dik0ngsikannya itu, misai dan janggutnya tidak kelihatan h4lus, tetapi jelas seperti misai dan j4nggut seorang lelaki.

Dah Cvkur Tapi Tumbuh Makin Leb4t Selepas Tu…

Menurut gadis tersebut, dia pernah membu4ng bvlu halus di bahagian atas biibir dan d4gunya menggunakan rawatan l4ser. Namun hasilnya tetap sama di mana bvlu-bvlu itu tumbuh semula. Bagaimanapun, bagi mendapatkan penjel4san lebih lanjut, gadis itu pergi berjumpa dengan doktor. Menurut Doktor, dia dikatakan menghiidap ‘hirsutiism’ iaitu pertumbuhan bvlu lebat yang berlaku pada peringkat umur seseorang wanita itu sudah svbur.

@mssvante

Reply to @tputri32 tiktok pls aku butuh yg lgsg gausah part2 an 🙁 ##fyp

♬ original sound – cica

Menurut penjelasan gadis itu, miisai dan j4nggutnya pada awalnya hanya kelihatan h4lus sahaja dan tidak terlalu jelas. Namun pada tahun 2020, ia kelihatan makin jel4s seperti memiliki miisai dan j4nggut lelaki.

Walaupun kelihatan seperti miisai dan j4nggut seorang lelaki, dia yang merupakan pelajar jvrusan undang-undang di Indonesia tetap meng4nggap ia sebagai satu kelebihan buat dirinya. Dalam pada itu, ramai juga yang memvji Cica dan menyatakan dia tetap kelihatan m4nis dan mengganggap ia sebagai satu kurnia4n tuhan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : TikTok Mssvante, KOOLFM

 

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Dah Guna L4ser Tapi Masih Tumbuh” – Gadis Miliki Misai Dan Janggut Anggap Ia Satu Kelebihan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*