‘Nak Nangls Rasa’ Penyewa Iari TinggaIkan Rumah Dlm Keadaan K0tor, Ini Iuahan Pemiliknya.

Kisah rumah sewa yang ditinggaIkan dalam keadaan yang tervk memang selalu kita dengar. Banyak kali juga berlaku di mana, tuan rumah terpksa menanggvng kervgian yang sangat tinggi apabila kejadian ini terjadi.

Di Facebook, seorang tuan rumah yang dikenali sebagai Inca Madina, berkongsi beberapa foto mengenai keadaan rumahnya sebaik sahaja ‘penyewa dari ner4ka’ itu dipercayai Iari meninggaIkan rumah berkenaan.

Nak menang1s rasa

Menerusi beberapa foto yang dikongsikan oleh Inca, keadaan rumahnya boleh dikatakan terlalu tervk dan tldak dijaga oleh penyewa yang Iari itu. Jika dilihat di ruangan dapur, pelbagai s4mpah sarap termasuk kotak telur dibiarkan begitu sahaja. Lebih tervk, ruang tamu rumahnya juga kelihatan seperti ‘t4pak pembinaan’ yang dipenuhi pelbagai tin, botol serta tong besar.

Menjengah di ruangan bilik pula, pelbagai kain turut dibiarkan sebegitu sahaja tnpa disusun. Malah, perabot seperti meja dan almari juga dibiarkan dalam keadaan yang tldak teratur.

Bvruknya perangai.

Di ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa ger4m sebaik sahaja melihat keadaan rumah yang dikongsikan oleh Inca itu. Mereka turut berharap setiap penyewa rumah mempunyai rasa tanggungjawab ketika hendak keluar dari rumah sewa yang didiami.

 

 

Sumber:Inca Madina

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: KLMENJERIT

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Nak Nangls Rasa’ Penyewa Iari TinggaIkan Rumah Dlm Keadaan K0tor, Ini Iuahan Pemiliknya."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*