Bek4s Suami, Da’i Farhan Tersenarai Antara Lelaki Cur4ng, Ini Reaksi Dr Erin Buat Ramai Terkejut

Sedang hangat diperkatakan mengenai kontr0versi pelawak, Shuk Sahar, bek4s isteri pendakwah bebas, Da’i Farhan iaitu Dr Erin meluahkan rasa kec3wa apabila bekas suaminya itu dijadikan bahan jen4ka dengan isu tersebut.

Menerusi satu perkongsian di Instagram, Erin atau nama sebenarnya Noorainul Naqim Mohd. Radzi menyifatkan individu yang menyenaraikan bekas suaminya antara lelaki cur4ng adalah tindakan tidak wajar.

Erin berkata tindakannya mempert4hankan bekas suaminya bukan kerana masih cinta tetapi kerana situasi berbeza dimana Da’i Farhan tidak berlaku cur4ng.

“Bukan nak backup sebab masih cinta ke sayang ke tapi sebagai seorang manusia yang ada hati belas kasihan, saya tak sampai hati betul tengok.

“Baik burvk semua campur hent4m semua sekali. Bergur4u dengan menjatvhkan marvah orang di media sosial secara berjemaah dengan video-video bod0h ni.

“Yang buat video tulis ciri-ciri lelaki cur4ng tu pergi letak muka ustaz Farhan. Dia tak cur4ng pun. Situasi Shuk dengan situasi Farhan tu tak sama langsung,” tulisnya.

Kata Erin lagi, bekas suaminya itu tidak pernah cur4ng dengan isterinya serta menyifatkan Farhan seorang suami yang bertanggungjawab dan adil meskipun ketika bermadu.

“Farhan tak pernah cur4ng dengan isteri dia sampai pergi lepak rumah sk4ndal sampai bini kena mel1lau tengah malam cari laki. Farhan tu adil sangat sebagai seorang suami dan ayah.

“Selama dia berp0ligami dia tak pernah abaikan tanggungjawab dia kepada pihak sana dan anak-anak dia,” katanya.

Erin berkata lagi, meskipun video yang dibuat oleh netizen itu hanya guravan namun ia boleh memberi kesan mendalam terhadap keluarga dan anak-anaknya.

“Yang setia tu sebab tak diuji macam tu, jangan pula sebab korang dok puji-puji sangat yang setia tu menjadi asbab Allah bagi ujian cur4ng pula pada yang setia tu,” katanya.

Terdahulu, nama Da’i Farhan menjadi bualan ramai apabila berkahwin di Tanah Suci Makkah dengan Erin yang merupakan ibu tunggal yang memiliki lapan orang anak, namun pasangan itu bercer4i pada April tahun lalu.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: ROTIKAYA

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Bek4s Suami, Da’i Farhan Tersenarai Antara Lelaki Cur4ng, Ini Reaksi Dr Erin Buat Ramai Terkejut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*