Baru Je Shuk Mintak Maaf, Sekali Fizie HotFM Datang Komen Sampai Beratus Orang Like

” Setiap orang melakukan kesalahan.

Itu kata-kata pelawak Shuk Sahar mengaku kesilapan sendiri jadi punca dirinya did4akwa cu-r4ng terhadap isteri yang h4ngat diperkatakan netizen, sejak minggu lalu.

Shuk atau nama sebenar, Mohammad Shukri Mohamed Sahar tampil buat kali pertama sejak kontr0versi tercetvs, melalui keterangan video yang dimuat naik di Instagram TV (IGTV), sebentar tadi.

” Ini adalah kesal4a4han dan kes1lapan saya.

” Iya, bukan senang dan bukan mudah untuk menjernihkan air yang keruh,” luahnya.

Kesal dengan apa yang berlaku, pengacara program I Can See your Voice ini berjanji untuk memperbaiki semula hubungan dengan isteri, Rossalennah Natassiah Asshaferah demi menyelamatkan rumah tangga mereka.

” Apapun, saya sanggup demi mendapatkan balik keluarga dan kebahagiaan saya,” katanya.

Video durasi 1.35 saat itu menyaksikan Shuk melayan dua puterinya, Nur Qurratu Ain yang berusia empat tahun dan Nur Assyifatu Aimi, 12 bulan, yang dikatakan sudah lama tidak ditemui.

Sebelum ini, tul4r dalam media sosial mengenai kemelut rumah tangga Shuk apabila Rossalennah membuat pended4han berani mengenai kecu-r4ngan suaminya.

Melalui beberapa hantaran yang dimuat naik di Instagram, Rossalennah mendedahkan suaminya, Shuk masih cu-r4ng bersama wanita lain di belakangnya.

Rossalennah juga mendakwa suaminya itu masih menjalinkan hubungan dengan wanita sama yang pernah dikaitkan dengan Shuk sebelum ini.

Berikutan masalah peribadinya itu, pengurusan stesen radio Hot FM menggantung perkhidmatan Shuk sebagai penyampai, serta-merta mulai Isnin lalu.

Respon rakan artis termasuk Fizie HotFM

Sementara itu menerusi ruangan komen, rata-rata warganet memberikan reaksi kepada entri terbaru Shuk berhubung pndedahan isterinya baru-baru ini.

Tidak dinafikan ramai mengec4m Shuk, namun ramai juga yang memberikan kata-kata dorongan kepada Shuk agar segera berubah dan bert4ubat nasuha.

Selain warganet, rakan artis turut hadir memberi sokongan dengan meninggalkan komen.

Antaranya adalah rakan konti Shuk di stesen radio Hotfm.

” Moga dipermudahkan urusanmu buddy,” tulis Fizie di ruangan komen.

Ternyata komen Fizie mendapat reaksi warganet lain yang seolah-olah memahami perasaan Fizie apabila meraih 563 tanda suka.

” Saya doakan semoga kita semua baik-baik sahaja. Rindu akan kalian pendengar-pendengar setia Hotfm976 .” tulis Fizie lagi.

Umum mengetahui sebelum ini segmen Geng Pagi Hot dikendalikan oleh Shuk, Shuib dan Fizie.

Namun minggu lalu Shuib sudah mengumumkan menarik diri bagi menumpukan perhatian kepada perniagaan, sementara Shuk pula digntung sementara.

Perkhabaran tersebut nyata mengundang rasa sedih di hati segelintir pihak terutama para peminat Fizie.

Susulan itu juga, sepanjang satu minggu ini pendengar akan dapat mendengar beberapa suara baharu untuk memberikan satu kelainan bersempena tahun 2021.

” Ingat sikit shuk.. Kenapa Allah hadirkan anak-anak awak tu perempuan. Moga anak anak awak x merasa apa yg isteri awak rasa. Karma is real shuk. Jadi b4 terlambat perbaiki apa yg jadi” tulis seorang warganet.

Sumner:IG Shuk Hotfm

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Catatan Terakhir

Sumber : http://limauais.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Baru Je Shuk Mintak Maaf, Sekali Fizie HotFM Datang Komen Sampai Beratus Orang Like"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*