Selepas Tervk Kena Kec4m, Ayda Jebat ‘Sound’ Netlzen Balik

G.elagat dan aksi terlebih manja yang dikongsikan pasangan selebriti yang baru mendirikan rumah tangga, Ayda Jebat dan Nabil Mahir di laman sosial meng.undang perasaan kurang senang segelintir pihak.

Kebanyakan menganggap perkongsian Ayda di Instagram Story mengenai sikap suaminya yang suka menc.ium pipi berulang kali selain suka bermanja dengannya sebagai sesuatu yang tidak wajar dikongsi hingga mengundang rasa mel.uat serta l.ucah.

Terbaharu, Ayda turut mendedahkan perangai pelik suaminya yang suka menghidu bau ketiaknya terutama ketika waktu lapang.

Ayda ketika dihubungi berkata, dia tidak mampu meng.awal sikap netizen yang tidak henti meng.ecam namun dia ingin memohon maaf sekiranya tlndakannya itu dirasakan tidak manis.

“Salahkah saya memuat naik sesuatu yang p0sitif dan turut disokong oleh ramai pasangan suami isteri yang turut menerima layanan sama meskipun ada diantaranya sudah berkahwin lebih 20 tahun. Mereka begitu supp0tif dan mendoakan agar kebahagiaan saya dan Nabil terus berkekalan.

“Daripada perkongsian saya itu, ada juga pasangan yang berasa sedih dan c.emburu apabila mengatakan suami mereka tidak r0mantik selepas berkahwin malah nak minta bergambar bersama pun tidak mahu. Jadi saya harap janganlah melihat apa yang dikongsikan dari sudut yang negatlf dan l.ucah sebab saya hanya ingin menunjukkan rasa bahagianya bercinta selepas kahwin.

“Ada rakan-rakan dan peminat beritahu saya, masa awal-awal bercinta saja indah, tapi selepas kahwin tiada sudah momen bahagia itu.Tapi saya bersyukur sebab menerima layanan yang baik selepas berkahwin. Saya hanya berkongsi sikap Nabil yang manja dan tidak dibuat-buat.

Bagaimanapun saya ingin memohon maaf sekiranya ada pihak berasa kurang senang melihat kemesraan kami. Saya tak mampu nak menjaga perasaan semua orang,” katanya.

Menurut Ayda, apa yang dikongsikan mengenai sikap Nabil adalah perangai sebenar suaminya.

“Saya sedar memiliki pengikut daripada pelbagai lapisan umur di laman sosial Instagram. Jadi segala perkongsian yang dimuat naik, saya akan pastikan ia tidak keterl.aluan.

“Namun jika ada yang beranggapan sebaliknya, anda perlu mengubah m.entaliti dan jangan terlalu berfantasl.

“Tapi lihat perkongsian ini sebagai sesuatu yang positif serta doakan agar kemesraan ini berkekalan dan anda sendiri turut mengimpikan layanan seperti ini,” katanya.

Terdahulu pasangan ini selamat diijabkabulkan dalam satu majlis sederhana di Masjid At-Taqwa, Taman Tun Dr. Ismail, Kuala Lumpur 1 Januari lalu.

Sumber : HMetro

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://trendinggiler.pw/2021/01/30/selepas-kena-kec4m-ini-kata-kata-ayda-jebat-pada-netlzenn/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Selepas Tervk Kena Kec4m, Ayda Jebat ‘Sound’ Netlzen Balik"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*