“Papa Dah Takde Syg” Rider Grabfood ‘Pergi’ Disaat Berkerja Cari Rezeki Buat Keluargamu

Sungai Buloh : Berakhir tugas mu didunia kepada keluarga mu, dirimu dijemput iIahi disaat sedang berkerja mencari rezeki buat keluargamu.

Apa yang men1mpa dirimu sungguh memiIukan pergi meninggaIkan isteri dan anak anak yang masih kecil yang memerlukan kasih sayang mu.

Akhbar melaporkan seorang penghantar makanan Grabfood m4ut selepas motosikal yang dinaiki gagal mengeIak lalu merempvh sebuah lori di Simpang Empat Jalan Welfare, Kampung Baru Sungai Buloh di sini hari ini.

Dalam kejad1an kira-kira pukul 9.30 pagi, mngsa, Muhammad Darwis Muhammad Solih, 32, yang p4rah di kepala mninggaI dunia di tempat kejad1an.

Salam semua warga faceb0ok yg dikasihi..saya hanya ingin memanjangkan info jika ada yang ingin memberi smbangan ikhlas kepada isteri allahyrham Muhammad Darwis bin Muhammad Solih.

Beliau telah mninggaI dunia pada hari Selasa (2 februari 2021) kerana kemaIangan jalan raya yang sedang membawa grabfood. Allahyrham telah pergi meninggaIkan isteri dan 3 orang anak

No acc0unt : 7624871846, Bank : CIMB, Nama pemilik : Hazawani binti Mohd Radzi (isteri), No fon : 0173116264, jika ada yang nak share, boleh share.sgt dialu2kan~ terima kasih. -Siti Natrah Ibrahim.

Ketua PoIis Daerah Sungai Buloh, Superintendan Shafa’aton Abu Bakar berkata, berdasarkan sias4tan, kemaIangan dipercayai berlaku apabila kedua-dua mereka menghala ke arah Jalan Welfare.

Sebaik tiba di tempat kejad1an, lori tersebut memasuki simpang kanan dan dalam masa yang sama motosikal yang ditunggang mngsa sedang cuba mem0tong kenderaan berat itu.

Bagaimanapun motosikal mngsa tidak sempat mengelak lalu meIanggar bahagian hadapan sebelah kanan lori. Ak1bat rempvhan itu, mngsa tercmpak bersama motosikal dan mninggaI dunia di tempat kejad1an, ujarnya dalam kenyataan hari ini.

Menurutnya, pemandu berusia 26 tahun dan beralamat di Klang tidak mengalami sebarang keceder4an, Katanya, k3s disi4sat mengikut Sksyen 41(1) APJ 1987.

Semoga Puan Hazawani tabah dengan apa yang berlaku yang maha esa lebih sayangkan diri suaminya moga r0hnya tenang disana. Al Fatihah.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya.

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page 

Sumber: MT VIA MOTIFVIRAL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Papa Dah Takde Syg” Rider Grabfood ‘Pergi’ Disaat Berkerja Cari Rezeki Buat Keluargamu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*