Bmoh Siam Minta Gmbar Suami Sbelum Dibaca Jampi Dlm Bahasa Thai. Isteri Terkjut Apa Jadi Bila Dia Pulang

” Tergamak suami berlaku cu-r4ng dengan pekerja sendiri”

Itu pengakuan seorang seorang wanita yang sanggup merentas tiga buah negara bagi mencari pawang untuk memperbaiki hbungan dengan suaminya yang semakin ding1n.

Usaha itu akhirnya berhasil selepas dia diperkenalkan dengan bo-moh Siam di Tumpat.

Wanita yang dikenali sebagai Sabrina, 50, mendkwa, rumah tangganya sering bergolak meskipun dia sudah berkahwin dengan seorang ahli perniagaan lebih 20 tahun lalu.

Katanya, dia sanggup terbang ke Indonesia, Filipina dan Vietnam untuk berjumpa bo-moh sebagai ikhtiar untuk memulihkan hbungan mereka.

” Beberapa tahun selepas kami bernikah, suami sudah mula bermain kayu tiga dengan pekerja­nya sendiri.

” Sejak itu, hbungan kami menjadi ding1n hingga menyebabkan suami jarang pulang ke rumah meskipun sudah mempunyai dua anak,” ceritanya kepada Kosmo!.

Tambahnya, dia hampir berputus asa untuk menyelamatkan rumah tangganya apabila semua cara yang digunakan termasuk memikat semula suaminya me­nemui jalan buntu.

Sabrina yang menetap di pinggir ibu negara mend4kwa, dia juga telah pergi ke sebuah pusat perubatan Islam yang menyarankan dia untuk mandi air kolah tujuh masjid dan solat hajat selama 40 hari, namun keadaan masih tidak berubah.

” Selama 20 tahun saya sudah berjumpa dengan pelbagai jenis bo-moh.

” Saya pernah ke Indonesia, Filipina dan Vietnam sebagai ikhtiar untuk memulihkan hbungan kami, namun g4gal apabila masing-masing seakan sudah lagi serasi antara satu sama lain,” ujarnya.

Bagaimanapun kata Sabrina, keadaan mula berubah pada awal dua tahun lalu apabila seorang rakan memperkenalkannya dengan seorang bo-moh Siam di Tumpat.

Ibu kepada dua anak itu memberitahu, ketika berubat, bo-moh Siam itu hanya meminta seke­ping gambar sebelum dibacakan jampi dan m4ntera dalam bahasa Thai dan memberi air tawar untuk dibawa pulang.

Terkejut lihat suami ada di rumah

” Apabila sampai di rumah, saya terkejut apabila mendapati suami ada di rumah dan lebih mengejutkan dia telah memutuskan hbungan dengan prem­puan simpa-nannya.

” Saya tahu perbuatan berjumpa bo-moh ini salah dalam Islam, namun saya menganggap ia sebagai satu ikhtiar. Tuhan memberikan satu masalah dan saya mencari jalan penyelesaian dengan cara ini.

” Setakat ini, hbungan saya dan suami sudah semakin baik. Saya tidak meletakkan sepenuh kepercayaan kepada bo-moh,” katanya.

Sementara itu, seorang lagi pelanggan bo-moh Siam dikenali sebagai Ros, 34, memberitahu, dia menggunakan khidmat itu untuk menyatukan semula ibu bapanya yang sudah 32 tahun bercrai.

Katanya, meskipun hbungan ibu dan bapanya yang berusia 60-an baik, namun mereka tidak mahu kembali disatukan meskipun sudah dipujuk.

” Mereka bercrai ketika saya berusia dua tahun. Sejak itu, saya dibesarkan oleh kedua-dua mereka di rumah yang berasingan. Hbungan kami sekeluarga amat baik, namun masing-masing ego.

” Saya nekad hendak menyatukan mereka semula sebelum saya berkahwin. Atas nasihat beberapa rakan, saya bertemu dengan seorang bo-moh Siam wanita di Kuala Krai,” dedahnya.

Kata Ros, bo-moh menyuruh­nya melakukan solat hajat selama tujuh hari tujuh malam dan pada hari kelapan perlu bersedekah makanan kepada tujuh buah rumah anak yatim.

” Selepas mengikut nasihat itu, saya mula melihat bibit-bibit percintaan antara ibu dan bapa dan mereka bernikah semula setahun sebelum saya berkahwin,” katanya.

” Sukar untuk saya mempercayai kejadian ini, namun saranan yang diberikan oleh bo-moh itu tidak sukar dan ia sama seperti saranan kebanyakan ustaz sekiranya mahu memohon sesuatu kebaikan daripada Allah SWT,” katanya.

Sumber:k0smo

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://limauais.pw/2021/02/07/air-tawar-untuk-dibawa-pulang/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Bmoh Siam Minta Gmbar Suami Sbelum Dibaca Jampi Dlm Bahasa Thai. Isteri Terkjut Apa Jadi Bila Dia Pulang"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*