‘Aku Tak Teragak-Agak Cari Mak Bapak Kau’, Ibu Dkwa Aiman Tino Mula Abalkan Keluarga, Dikongk0ng Kekasih

” Kalau dah tak nak jadi artis, sila buat pengumuman, jangan svsahkan kami.”

Itu status dimuatnaik oleh ibu kepada penyanyi Aiman Tino iaitu Hazelina Mat Jalil meluahkan rasa terki1an terhadap s1kap anaknya yang didkwa mula ‘buat h4l’ hingga meng4baikan kerjaya seni.

Lebih p4nas apabila Hazelina atau Riena menerusi Instagram miliknya pada Isnin turut mendkwa kehidupan anaknya dikongk0ng seorang wanita.

Tiada angin tiada r1but, Riena turut mendkwa penyanyi lagu Terlerai Sebuah Janji itu gag4l dihubungi hingga mengg4nggu urusan berkaitan kariernya.

” Macam itulah kalau dah dikongk0ng. Panggilan tak angkat, wartawan dan stesen TV cari. Harap maklum kepada yang berkenaan,” tulisnya.

Biarpun tidak menyebut nama namun status tersebut dipercayai ditujukan kepada anaknya iaitu Aiman atau nama sebenarnya Mohammad Aiman Yusri.

Usaha mStar untuk mendapatkan pengesahan dan kenyataan daripada Aiman sendiri g4gal apabila penyanyi berusia 22 tahun itu enggan mengulas mengenai status yang dimuat naik ibunya.

Pada 5 Januari lalu, Riena ada memuat naik foto Aiman dengan kapsyen meluahkan rasa rindu dan sayang terhadap anak lelakinya itu.

” Dia tak rindu saya ke ya. Apa-apa pun, saya sayang dan rindu dia,” kata Hazelina.

Dalam perkongsian berasingan, Hazelina menerusi Instastory turut memuat naik status am4ran kepada seorang wanita yang dipercayai kekasih Aiman.

” Aku tidak teragak-agak cari mak bapa kau, perempuan !” tulisnya.

Riena memberi am4ran kepada wanita yang dikatakan kekasih Aiman. Aiman turut meningg4lkan tanda suka di status ibunya.

Riena dan suaminya iaitu Yusri Iskhak mempunyai 11 orang anak termasuklah Aiman dan penyanyi Fara Hezel.

Sementara itu, menerusi artikel bertarikh 1 Februari 2020, Aiman Tino memberitahu dia tidak meletakkan sas4ran untuk mendirikan rumah tangga dalam masa terdekat.

Penyanyi lagu Rela Dib3nci ini berkata, perkara berkaitan perkahwinan memerlukan perancangan yang ser1us.

” Buat masa kini memang saya tak ada perancangan atau sas4ran bila nak khwin. Lagipun, saya sendiri tak tahu bila jodoh saya akan tiba.

” Soal kahwin perlukan perancangan yang sangat ser1us. Saya ini jenis tak nak la berkenalan terlalu lama, kalau dah okey, saya terus kahwin sahaja.

” Tapi saya masih ada abang yang belum berkahwin. Jadi, biarlah abang saya itu jalan dahulu,” kata Aiman kepada mStar.

Penyanyi lagu Ku Rela Dibenc1 ini mempunyai 10 adik-beradik terdiri daripada empat lelaki dan enam perempuan.

Salah seorang kakaknya, penyanyi Fara Hezel baru sahaja berkahwin dengan ahli perniagaan Tengku Mohammad Kamal pada 20 Disember 2019.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:mstar

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Aku Tak Teragak-Agak Cari Mak Bapak Kau’, Ibu Dkwa Aiman Tino Mula Abalkan Keluarga, Dikongk0ng Kekasih"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*