Macam Tak Percaya, Perubahan Penampilan Menteri, Rina Harun Mengejutkan Netizen

Di ruang susur masa laman Twitter ketika ini hangat memperkatakan mengenai Menteri Wanita dan Keluarga,Datuk Seri Rina binti Mohd Harun sehingga menjadi ‘trending’.

Lebih Ramping 

Yang dimaksudkan bukan mengenai soal politik, namun mengenai fizikalnya kini yang kelihatan begitu ramping berbanding penampilannya sebelum ini.

Meskipun telah beberapa kali tampil secara umum di kaca televisyen mahupun di dada akhbar, namun wajah terkini Rina mendapat pujian ramai.

Semakin Cantik 

Ada diantara mereka yang beranggapan seri wajahnya semakin cantik, dan tidak kurang juga yang memuji Rina kelihatan ayu memakai kebaya menerusi kemunculannya baru-baru ini.

Difahamkan, berat badan Rina mula susut sejak Ramadan tahun lalu apabila netizen mula membandingkan beberapa foto ahli politik itu sehingga kini.

Jika benar seperti didkwa, DS Rina Harun patut diberi satu pujian dan penghargaan dari rakyat Malaysia. Dalam pada itu, masing-masing memberikan pendapat mengenai perkara ini dan ada yang memerhati bahawa DS Rina Harun mula turut berat badan ketika puasa tahun lepas. Fuh memang hebat kajian korang.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : murai.my via OHBULAN

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Macam Tak Percaya, Perubahan Penampilan Menteri, Rina Harun Mengejutkan Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*