Geram Dengan Ruhila, Netizen Harap Suami Datin Elvina Cur4ng

Berjaya membawa watak ant4gonis sebagai Ruhila menerusi drama Takdir Yang Tertulis, pelakon Datin Elvina Mohamad menerima tempias sehingga digelar pel4cur oleh netizen.

Kata Elvina lagi, ramai yang terbawa-bawa emosi daripada drama itu sehingga ada yang berani menghantar mesej sump4h ser4nah. Malah, ada yang menyumpa4h serta mendoakan agar pelakon tersebut menerima nasib yang sama dengan suaminya satu hari nanti.

“Saya dapat kec4man yang tervk, mungkin sebab mereka terbawa emosi tu keluar sebab watak Ruhila tu. tapi jangan lah mem4ki, saya takvt.

“Sampai ada yang menyump4h saya kena benda yang sama dengan suami suatu hari nanti,” katanya kepada mStar.

Meskipun berdepan kecaman, Elvina berkata dia berasa puas kerana bakatnya berjaya ditonjolkan dengan baik menerusi drama tersebut.

“Sebenarnya saya gembira dan berterima kasih kepada pengarah kerana bagi saya peluang bawa watak ini. Ini antara drama yang paling memberi impak besar dalam kerjaya saya,” katanya.

Elvina mendirikan rumah tangga dengan Datuk Mohd Haniff Borhan pada Mac 2018 dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki bernama Karl Mateen kini berusia tiga tahun.

KOMEN NETIZEN :

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.rotikaya.com/geram-dengan-ruhila-penonton-harap-suami-elvina-curang/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Geram Dengan Ruhila, Netizen Harap Suami Datin Elvina Cur4ng"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*