“Patutlah Janna Duduk Je, Berdiri Pun Belakang Meja..”Netizen Kec4m Baju ‘S3ksi’ Janna Nick

Awal Februari lalu, satu video permohonan maaf secara terbuka dibuat Janna Nick melalui akaun instagramnya. Isu tersebut adalah berkaitan pertelingk4hannya dengan netizen di Twitter pada Januari lalu.

Maklumlah bila bergelar artis atau selebriti segala tindak tanduk diperhatikan ramai dan pastinya ramai yang akan mengkrit1ik segala tindakan kita.

Gambar terbaru dimuat naik Janna di akaun instagramnya sekali lagi mendapat krit1kan daripada warganet kerana ramai merasakan ianya terlalu s3ksi.

Janna memakai baju tersebut ketika mengacarakan program hiburan Melodi di TV3 namun ada peminat mengatakan Janna melindunginya dengan duduk juga berselindung di sebalik meja atau prop yang ada.

Peminat juga memberi nasihat agar Janna lebih sopan dalam berpakaian kerana tidak manis seorang yang beragama Islam berpakaian sebegitu.

Biasalah, kadang-kala peminat tegur sebab peminat sayang ye dak? Apa pun, musim COV1D-19 ni, elakkan keluar rumah jika tiada keperluan okay?

 

Sumber: Instagram

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.koolfm.com.my/koolhiburan-patutlah-janna-duduk-je-berdiri-pun-belakang-meja-warganet-tegur-baju-seksi-janna-nick/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Patutlah Janna Duduk Je, Berdiri Pun Belakang Meja..”Netizen Kec4m Baju ‘S3ksi’ Janna Nick"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*