“Allahu..Set0kol Aliff Bagi Bonda!”Tapi Lain Pula Netizen Perasan?

Begitulah anak dengan ibu, biarpun telah dewasa ikatan kasih sayang tetap utuh. Sebagaimana yang dikongsi oleh Usahawan Kosmetik dan Penyanyi, Datuk Aliff Shukri yang berkongsi video memberikan wang tunai buat Bondanya Rozita.

Nyata, secara tersirat, beliau cuba menonjolkan kebahagian itu bukan duit semata, tetapi rasa hati dan keikhlasan diri untuk menghargai ibu bapa.

Suprise bonda😱😱

Dia lah syurga saya, saya dah kurang tempat nak bermanja..sy takde abah dah, bagi saya yg mana ada orang tua berbakti la selagi kita mampu ..tak kisah banyak mana duit yang kita ada. Tapi yang penting kita bagi dengan ikhlas semampunya kita.

Kadangkala saya percaya duit bukan segala-galanya kalau kita ada rezeki bagilah x banyak sikit..Kalau kita boleh menolong dari segi merenggankan beban ataupun sebagainya…

Apa pun semoga pemberian ini memberi memori terindah untuk mak saya ketika dia hidup dan saya sendiri pun tak tahu nak balas ap untuk jasa dia. Waktu kecik2 dia terlalu banyak berjasa dengan saya. Dia lah punca saya ada hari ini dengan doa dia (mak) @bondarozitaibrahim tq makk You are the best mother in the world I love you so much🥰🥰❤️❤️ jom amin kan semoga kalian yg aminkan juga mampu memberikan sedikit sebanyak utk org yg tersyg

VIDEO:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Aliff syukri bin kamarzaman (@aliffsyukriterlajaklaris)

KOMEN NETIZEN:

Ternyata Bonda tak pernah lupakan menantunya itu.

 

Sumber:Instagram Aliff Syukri

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://www.dnq.pw/2021/02/16/allahu-set0kol-aliff-bagi-bondatapi-lain-pula-netizen-perasan/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Allahu..Set0kol Aliff Bagi Bonda!”Tapi Lain Pula Netizen Perasan?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*