“Cakap Siam, Meng1lai”- Pengurus Sahkan Ini Yg Berlaku Kepada Andi Bernadee Buat Ramai Terkejvt

Pengurus kepada pelakon dan penyanyi Andi Bernadee, Nasir Deraman mengesahkan bahawa Andi sememangnya telah menjadi mngsa shir.

Sedang Jalani Raw4tan 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by #KaisPagiKaisPetang (@andibernadee)

Menurut Nasir, keadaan Andi kini semakin pulih selepas menjalani raw4tan alternatif dan meminta peminat dan mereka yang mengenali Andi untuk memberikan sedikit ruang buat pelantun Penat itu.

“Assalamualaikum, saya buat video ini khas untuk peminat-peminat Andi yang dm saya. Saya tidak mampu menjawab semua (soalan) buat masa ini, jadi saya jawab secara video.

“Setakat ini, Alhamdulillah. Setelah Andi menerima rawatan semalam, dia okay sedikit. Barang-barang (bahan santau) yang keluar dari badan dia pun dah keluar semua macam yang dia post. Dia post itu pun di luar kewarasannnya. Tapi sebab benda ada, dia cakap biarkan sahaja disitu tak perlu padam”

“Andi dah okay sedikit tapi masih perlu buat rawatan lanjut dengan ustaz Darussyifa’ supaya apa yang dihantar pada dia itu boleh hilang sepenuhnya” dedah Nasir menerusi laman Insta-story nya

Andi Cakap Siam, Meng1lai 

Dalam pada itu, Andi sempat memuatnaik hantaran terkini menerusi ruangan IG Story di akaun Instagram berkongsi mengenai perihal dirinya. Memohon maaf kerana tidak mampu ditemubual media, Andi berkata buat masa ini dia tidak mampu bercakap dan seperti h1lang ingatan. Malah dia turut khuatir sekiranya s1hir tersebut akan kembali semula.

Terdahulu, Murai.my melaporkan Andi berkongsi rakaman video yang menunjukkan dua bat4ng pakv k4rat dalam mangkuk berisi kuning telur serta seekor katak kering dipercayai objek perantara untuk meny1hirnya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: MURAI.MY

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Cakap Siam, Meng1lai”- Pengurus Sahkan Ini Yg Berlaku Kepada Andi Bernadee Buat Ramai Terkejvt"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*