“Rupanya pernah bagi ‘hint’..” – Gadis ini ‘B0ngkar’ Bibit-bibit Cinta Hannah Delisha & Suami

Umumnya mengetahui, semalam, pelakon terkenal Hannah Delisha sudah selamat mendirikan rumah tangga bersama calon pilihan hatinya iaitu Imam Shah.

Keputusan yang diambil oleh Hannah, membuatkan rata-rata netiizen terkejut kerana selama ini, dia sama sekali tidak pernah mended4hkan atau menceritakan bahawa dia sedang bercinta dengan seseorang.

Bukan itu sahaja, namanya juga tidak pernah terp4lit dengan g0sip-g0sip li4r.

Terbaru, seorang gadis di laman Twitter dikenali sebagai Deanna Rasyid, tampil ‘memb0ngkar’ kisah percintaan antara Hannah Delisha dan Imam Shah.

So you’re telling me Hannah Delisha kahwin on their 5th anniversary together (18th February)?? aww

Jika dilihat menerusi f0to yang dimuat naik oleh Hannah Delisha semalam, menggunakan kapsyen hvbungan mereka menjadi halal setelah lima tahun berkenalan dan dia juga sempat melu4hkan rasa cinta buat suaminya.

Manakala, jika dilihat menerusi k4psyen yang digunakan Iman Shah pada 18 Februari, menceritakan bibit-bibit percintaan mereka mula bermula dan menggunakan tanda pagar #1802 sebagai tarikh istimewa buat mereka berdua.

Macam saya cakap tak semua perkara saya boleh bercakap mewakili pihaknya. Bagi masa sedikit. Hannah dan Imam sudah rancang berkahwin sejak 5 tahun lepas.

Te0ri ini dikuatkan lagi, apabila pengurus Hannah Delisha turut menceritakan Hannah Delisha dan suaminya telah merancang untuk mendirikan rumah sejak lima tahun yang lepas lagi.

Bukan itu sahaja, gadis ini juga berjaya menjumpai gambar di tempat yang sama yang pernah dimu4t naik oleh pasangan ini. Bahkan, masa dan tempat mereka berjumpa adalah tempat yang sama.

I terjumpa gambar dorang on a date, at the same place, at the same time & date. Thats why i stalk sendiri untuk kepastian.

Semalam, pasangan sama cantik sama padan ini, telah disatukan di Singapura, dan perkhabaran gembira ini hanya dimaklumkan menerusi platfom media sosial mereka.

Di sini, mStar k0ngsikan 10 fakta mengenai Imam Shah serta hubungannya dengan Hannah Delisha.

1. Imam Shah atau nama sebenarnya Muhammad Imam Shah Abdul Mutalib merupakan seorang pelakon Singapura.

2. Selain itu, jejaka berusia 32 tahun ini juga dikenali sebagai pelakon aksi dan juga model.

3. Imam juga pernah membintangi drama bersiri yang disiarkan di Astro Ria pada tahun 2018 iaitu, Lafazkan Kalimah Cintamu yang turut dibintangi Nelydia Senrose dan Farid Kamil.

4. Dia juga merupakan sepvpu kepada pelakon Nadiyah Shahab.

5. Menerusi laman Instagramnya, @imamemy, Imam mempunyai seramai lebih 100,000 pengikut dan hanya memuat naik sekeping foto bersama Hannah sepanjang hvbungan cinta mereka terjalin.

6. Menerusi pemerh4tian di laman Instagramnya, Imam dilihat gemar berkongsikan aktiviti seni serta kecergasan, memang padanlah dengan kerjayanya sebagai seorang pelakon aksi.

7. Imam juga merupakan seorang cat lovers apabila dia turut memiliki seekor kucing peliharaan yang cukup gebu!

8. Pasangan ini pernah bekerjasama dalam drama episod Faculty CH5 yang disiarkan di Mediacorp Channel 5 sekitar Mac 2017.

9. Tarikh pernikahan iaitu 18 Februari merupakan tarikh ulang tahun hubungan mereka yang kelima.

10. Hannah tidak pernah memuat naik foto bersama Imam, manakala Imam hanya memuat naik sekeping foto mereka bersama lima tahun lalu. Betul-betul simpan rahsia!

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Deanna Rasyid via OHBULAN, MSTAR

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Rupanya pernah bagi ‘hint’..” – Gadis ini ‘B0ngkar’ Bibit-bibit Cinta Hannah Delisha & Suami"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*