Isteri Slalu Tengok ‘Runningman’ Masa Mengndung, Anak Keluar Rupa Korea.. Skali Netizen Suruh Check Ada Jiran Cin4 Tak..

Sebut je pasal Runningman, mesti ramai yang tahu rancangan Korea yang cukup popular ini kan. Boleh katakan ramai juga rakyat Malaysia yang tengok Runningman sejak ia bermula tahun 2010. Bukan saja Malaysia, rancangan ini mempunyai peminat yang sangat ramai di seluruh dunia.

Gara-gara terlalu suka tengok Runningman, suami ini memberitahu isterinya terkenan dengan wajah Korea sehinggakan anaknya yang lahir juga persis orang Korea. Lelaki ini mendedahkan isterinya menonton rancangan ini setiap hari sepanjang keh4milannya.

Anak keduanya ini memiliki mata yang sepet dan kulit yang cerah sama seperti orang Korea. Mungkin betul lah apa yang selalu orang-orang tua katakan. Wanita h4mil digalakkan tengok benda-benda yang baik supaya nanti terkenan pada anak dalam kandungan. Bukan saja anak keduanya, malah anak pertamanya juga mempunyai iras wajah orang Korea.

Kalau anda nak tahu, anak keduanya ini juga selalu disamakan dengan anak kepada seorang pelakon Korea Selatan iaitu Lee Mido. Berdasarkan gambar-gambar yang dikongsikan ini, memang kedua-duanya mempunyai wajah yang seakan-akan sama!

Netizen turut tidak terlepas memberikan komen mereka di mana ramai yang terhibur dengan penjelasan lelaki ini. Ramai juga yang berminat mahu melakukan perkara yang sama semasa meng4ndung nanti. Ada juga yang berkongsikan pengalaman mereka semasa meng4ndung dahulu.

“Untuk bakal suami saya, nanti kalau saya pregnant jangan j3les kalau saya asyik tengok Cha Eun Woo. Ini demi masa depan anak kita.”

“Yep, betul weh. Kakak sedara aku masa dia pregn4nt anak first, dia selalu m1mpi orang arab. Lepas bers4lin dia baru tahu laki tu model arab.”

“Sama macam saya, masa pregn4nt anak pertama suka tengok the return of superman. Masa pregn4nt anak no 2 suka tengok drama yang ada Lee Jongsuk berlakon.”

“Kau yakin ke…?”

Terhibur juga tengok komen masing-masing ni. Jadi lepas ni perempuan meng4ndung boleh lah take note tengok benda-benda yang indah semasa meng4ndung nanti. Mana lah tahu terkenan.

Sumber: HCL

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Isteri Slalu Tengok ‘Runningman’ Masa Mengndung, Anak Keluar Rupa Korea.. Skali Netizen Suruh Check Ada Jiran Cin4 Tak.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*